*netta* Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Vi skal hit i juli 3 netter og er veldig nysgjerrig på om dette er en gøy og bra plass for ei på 4,5 og en på 2,5 år?? Aktiviteter og barnebasseng????
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg har bodd i de ferieleighetene noen ganger nå. For min del var det kun for å ha et sted å sove når vi herja i aalborg på kveldene. Første gang vi var der var det narko rassia i en av leilighetene, de andre gangene har det vært veldig greit. Vi har sovet i firemanns leilighet, to senger og to romslige sovesofaer som er bedre enn senga. Det er grei plass ellers i leilighetene. Noen aktivieter utenfor som trampoliner o.l Men bare husk på at ikke alle stikkkontaktpluggene er egnet for norske elektriske gjenstander spesielt på badet. Blokhus ligger ca 40 min kjøring fra aalborg tivoli og litt lengre for bilka senteret. Daglivare stenger noe rundt kl 8 i blokhus, men det en spar butikk 10 min kjøring fra blokhus som har åpent til ca 9. Så har du ei stor strand 5 min gå fra leilighetene. Det er også noen små butikker i blokhus. Har sett det er mange små barns familier som ferierer der i de fleste aldre. Det er et rimelig feriested, men tror man skal lete lenge for å finne et feriested som er så rimelige og holder en passe høy standard.
*netta* Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg har bodd i de ferieleighetene noen ganger nå. For min del var det kun for å ha et sted å sove når vi herja i aalborg på kveldene. Første gang vi var der var det narko rassia i en av leilighetene, de andre gangene har det vært veldig greit. Vi har sovet i firemanns leilighet, to senger og to romslige sovesofaer som er bedre enn senga. Det er grei plass ellers i leilighetene. Noen aktivieter utenfor som trampoliner o.l Men bare husk på at ikke alle stikkkontaktpluggene er egnet for norske elektriske gjenstander spesielt på badet. Blokhus ligger ca 40 min kjøring fra aalborg tivoli og litt lengre for bilka senteret. Daglivare stenger noe rundt kl 8 i blokhus, men det en spar butikk 10 min kjøring fra blokhus som har åpent til ca 9. Så har du ei stor strand 5 min gå fra leilighetene. Det er også noen små butikker i blokhus. Har sett det er mange små barns familier som ferierer der i de fleste aldre. Det er et rimelig feriested, men tror man skal lete lenge for å finne et feriested som er så rimelige og holder en passe høy standard. Ja absolutt veldig rimelig syntes jeg. Gleder meg til å teste ut selv, bare veldig artig å høre andre sine erfaringer også Får ta med rettetanga og gamble på det beste, hahaha Nei vi får se hvordan det blir men håper badelandet kan være gøy iallfall. Blir ikke så artig for meg som har termin 9 juni og som sikkert har født ikke lenge før. Sittende på bassengkanten og amme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå