Gå til innhold

Utgivelsesdato på bryllupsmagasiner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere, alle vordende fruer:)

Jeg er daglig leder i en Narvesenbutikk, og i dag fikk vi utgivelsesdatoene for magasiner første halvår 2004. Tenkte kanskje dere var interesserte :)

Wedding and home - uke 5

Bryllupsmagasinet - uke 6

Brides (eng) - uke 8

Brollop og romantik - uke 9

Wedding flowers - uke 9

Brides (amr) - uke 9

Ditt Bryllup - uke 10

You and your wedding - uke 10

Cosmo Bride - kom et nå i uke 4, neste utgave kommer i uke 14

Utgivelsesukene er de samme for hele landet, men dagen de kommer ut på varierer fra landsdel til landsdel. Svært få butikker har alle titlene inne, de største butikkene på lesestoff er Narvesen Continental og den største på Oslo S. Dessuten kan man evt høre i den lokale kiosken, da alle butikker kan bestille alle titler.

Ha en fortsatt fin kveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuusen takk! :D Var innom narvesen for et par uker siden og spurte, men da visste hun ikke noe hun jeg spurte! :D *Legges til Bryllupsmappa mi denne* 8)

Skrevet

Å takk,kjempe...

Jeg venter jo på bryllupsmagasinet ..Aner ikke hvor mange ganger jeg har vært på narvesen og spurt..Og samme svar hver gang:VET IKKE :(

:sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk bladet wedding and home i går og nå er det bare uke 4.. (er nytt blad for det er for februar og mars). Masse fine bilder i det bladet, utrolig mange flotte kjoler så det er verdt å kjøpe!

Skrevet

Takk! Jeg har lurt litt på når de kommer ut ja. Egentlig burde jeg gi meg snart men det er jo fint å se på andre kjoler og ulike tips.

• 1 måned senere...
Skrevet

har sett litt etter wedding flowers, men finer det ingen steder. Noen som har sett det?

Skrevet

Jeg kjøpte wedding flowers i fjor høst og det er ikke en eneste bukett inni der jeg kunne tenke meg.....

Skrevet

:-? og så vi som liker de samme bukettene. Men tenkte kanskje det var noe litt annerledes der som jeg virkelig falt for. Man vet jo aldri. "stikker på den største narvesen jeg vet i morgen*

Skrevet

Har lett etter "Wedding flowers" jeg også, men ikke funnet det.

Fant du virkelig ingen du likte, Tex?

Hvordan var bukettene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...