Birgitte Skrevet 21. januar 2004 #1 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg hadde så veldig lyst til å forbedre innredningen på soverommet. Skulle ikke pusse opp, men bare fornye det littegranne - få det litt koselig. Kjøpte nye gardiner og nytt sengetøy. Tok kunstplakater fra entreen og hang inn på seoverommet. Det så helt korny ut, både på soverommet og i entreen. Hang opp noen sivmatter over hver hodeende til dobbeltsenga, der henger de som to filler. Og jeg har mista gnisten... Trenger vi det egentlig så veldig koselig på soverommet? Vi har ikke nok pene ting og hyller og møbler til at det blir veldig pent der inne. Og jeg vet ikke, har egentlig ikke så veldig lyst til å bruke masse penger på det. Vil kanskje heller bruke kroner for å fornye andre oppholdsrom? Hva sier dere? Bruker dere mye energi og ressurser på et stilig soverom? Eller er det der alt overskuddsrasket havner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 21. januar 2004 #2 Del Skrevet 21. januar 2004 For meg skal soverommet være et sted for velvære og hygge, kanskje et "stillerom". Viktig å ha et sted i huset/leiligheten hvor man er fri for støy. Viktigst med soverommet er å ha en rolig og behagelig farge, maling fornyer og er ikke altfor dyrt.......gardinstoff kan man finne billig feks på steder som Ikea. For å svare direkte på spørsmålet, Ja vi trenger det koselig på soverommet...(men det trenger ikke koste mye penger)....og for all del, ikke sett inn tven der........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. januar 2004 #3 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi har brukt like mye energi på soverommet som resten av leiligheten. Elsker soverommet vårt. "Restlageret" vårt er foreløpig rommet hvor pcen står - vi er ikke helt sikkre på hva vi skal gjøre med det siden vi ikke vet hva som skjer med barn/ikke bern enda den nærmeste fremtiden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå