verene Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Da jeg prøvde kjolen min på mandag, så prøvde vi også en del tilbehør for å se hva som kan passe. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal ha tiara, men ble veldig i tvil underveis.. Prøvde nemlig en sånn liten kam med strass m.m. på, som settes foran håret bak på hodet om man har topp e.l. Det ble veldig fint - enkelt og stilig! :D Følte meg litt "rar" med tiara jeg, men det blir vel kanskje annerledes når man er ordentlig pyntet, og ikke har tørt, livløst mandags-hår? Nå har jeg ikke bestemt meg for hvordan jeg vil ha håret da, men at jeg skal ha det oppsatt er ihvertfall klart. Kan ikke ha det utslått ihvertfall, for et nylig svangerskap med påfølgende amming og hårtap har gjort at tustene ikke er mye å skryte av om dagen.. Har dere bestemt dere for nøyaktig hvordan dere vil ha håret? Hvordan kom dere frem til beslutningen - prøvd hos frisør, eller sett frisyrer i blader/ på nett? Syns det er kjempevanskelig jeg, for man vet jo ikke hva man kler.. :-? Og, har dere bestemt dere for type hårpynt? Jeg lurer også litt på sånne spenner med strass e.l. på, som stikkes inn i håret rundt om. Det er kjempefint! *gruble gruble* Hvordan er det med dere andre kommende bruder - er håroppsett og -pynt allerede nøye planlagt?
Tari Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Jeg skal ha denne frisyren... med slør med en tynn organzakant nederst under frisyren.. ellers et ekte arvet perlekjede med øredobber som hører til, muligens hansker og stola som hører til kjolen.. Mulig jeg dropper hanskene...kan bli litt vel mye Jeg pleier forresten å sjekke det meste på nett, også der jeg fant frisyren takket være tips fra noen andre her inne :D
Lullu Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Hei! Jeg har hele tiden sagt at jeg skulle spare håret, slik at det kunne bli satt opp på bryllupsdagen. Men nå har jeg funnet den perfekte kjolen, og håret kan fremdeles være kort og rødt! Altså; helt meg. Høres ikke det flott ut? Jeg må si at jeg syntes oppsatt hår er nydelig, og elsker å sette opp andres hår. Men det er jo ikke helt vits i å spare bare for den ene dagen, når jeg er meg best med kort hår
Tari Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Hei! Jeg har hele tiden sagt at jeg skulle spare håret, slik at det kunne bli satt opp på bryllupsdagen. Men nå har jeg funnet den perfekte kjolen, og håret kan fremdeles være kort og rødt! Altså; helt meg. Høres ikke det flott ut? Jeg må si at jeg syntes oppsatt hår er nydelig, og elsker å sette opp andres hår. Men det er jo ikke helt vits i å spare bare for den ene dagen, når jeg er meg best med kort hår Kort og rødt høres kjempebra ut!! Men, jeg kler dessverre verken rødt eller kort hår
jea Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Jeg skulle egentlig ikke ha tiara.Men har kjøpt en som ligger helt inntil hodet..Syns nok svært lite,men den er diskre og enkel.. Jeg VET hvordan jeg vil ha håret og vet hva jeg kler og ikke kler.. Jeg er frisør så jeg har jo fått prøve en del oppsetninger i løpet av årene.. Og hun som skal sette opp mitt hår hun kjenner meg godt og vet akkurat hvirdan jeg vil ha det,kjenner smaken min.. Lykke til... David cameron har flotte frisyrer:: http://www.patrick-cameron.com
Jens Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Jeg skal ha håret stramt bakover og en svær knute bak oppe på hodet. Foran denne knuten skal sløret festes så sløret ligger over knuten og faller nedover ryggen til bakken. Ingen tiara.
Gjest Tabby Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Jeg pleier å ha håret i hestehale til vanlig. På bryllupsdagen skal jeg ha en mer avansert variant av denne, med litt hår som dekker strikken og litt løst ved tinningene som skal krølles. Sløret skal festes på oversiden av den knuten på hestehalen. (Vanskelig å forklare skikkelig) Jeg har kanskje lyst på tiara, det får jeg se hvordan paseer til resten av meg den dagen
Jens Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Her er frisyren jeg skal ha!!! http://www.ultimatewedding.com/galleries/s...cat=514&page=32
Tari Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Her er frisyren jeg skal ha!!! http://www.ultimatewedding.com/galleries/showphoto.php?photo=125637&password=&sort=1&cat=514&page=32 Veldig fin! Det var sånn jeg i utgangspunktet ville ha, men tror ikke jeg har nok hår til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå