AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har så lyst på en veske som ser ut som noe a la disse smykke pungene; Min lenke Noen som tilfeldigvis har kommet over noe sånt på nettbutikker eller vanlige butikker? Helst en med lang skulder stropp.
aphelion Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Kan du ikke spørre hun som har laget disse om hun kan lage en større en til deg? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Redd for at det blir dyrt å bestille på kommando, selv om de bare er 200kr, men det er backupløsninga tenkte jeg:P
Gjest Sel Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg hadde en sånn til veske da vi giftet oss. Kjøpte den i en brudesalong. Den var hvit da... Hvis du har tilgang på symaskin kan du jo sy selv...!?! Da får du ønsket farge og størrelse...
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Jeg hadde en sånn til veske da vi giftet oss. Kjøpte den i en brudesalong. Den var hvit da... Hvis du har tilgang på symaskin kan du jo sy selv...!?! Da får du ønsket farge og størrelse... Meg? Sy? HAHAHAHA! Det er nok ikke et alternativ dessverre, selv om det hadde vært kult å kunne sy mine egne greier:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå