AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Som dere sikkert har fått med dere, anbefaler Hilde Christina mineralfoundation fra La Minerals. Er det noen her som har erfaringer med dette merket? Er det en bedre foundation enn Mineral Hygienics?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg har prøvd den for første gang i dag, og er så langt fornøyd. Men det var jeg jo med Mineral Hygenics også. Må teste litt mer for å gjøre meg opp en mening. Mineral Hygenics gir ihverfall en helt annen finish og glød en denne her, men er egentlig mest fornøyd med litt mattere og nøytral finish, så det store muligheter for at jeg blir fornøyd. Virker som den er veldig holdbar i hverfall. Jeg har Valley Girl.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg har prøvd den for første gang i dag, og er så langt fornøyd. Men det var jeg jo med Mineral Hygenics også. Må teste litt mer for å gjøre meg opp en mening. Mineral Hygenics gir ihverfall en helt annen finish og glød en denne her, men er egentlig mest fornøyd med litt mattere og nøytral finish, så det store muligheter for at jeg blir fornøyd. Virker som den er veldig holdbar i hverfall. Jeg har Valley Girl. Da har jeg testet litt mere og jeg er virkelig kjempefornøyd! Holder hele dagen og huden ser naturlig og frisk ut. Nå har jeg forholdsvis normal hud med litt fet t-sone. Bestilte også oil conrol fra samme merket som jeg bruker før pudderet og det funker bra. Ikke sikkert den funker like bra på andre hudtyper, da.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Syntes t-sonen ble forferdelig svett.. Uansett hva jeg gjorde med huden dessverre...
Gjest Valenshy Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg kjøpte noen prøver av LA Minerals og må si at jeg synes den ser bra ut men må nok prøve den litt til før jeg får bestemt meg.. men tror jeg liker den litt mer en Mineral Hygienics...
RugRatzz Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Noen som vet hvordan de lyseste fargene på denne er? Er ganske fornøyd med mineral hygienics, men den lyseste fargen blir for mørk/grå på meg :/ Tenker kanskje på Fairest cool?
Gjest Valenshy Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Noen som vet hvordan de lyseste fargene på denne er? Er ganske fornøyd med mineral hygienics, men den lyseste fargen blir for mørk/grå på meg :/ Tenker kanskje på Fairest cool? på meg så ble Fairest cool litt for rosa.. men det er nok lurt å bestille prøver av det sånn at du kan teste hvem farge som passer deg best Jeg synes Fairest neutral passer meg best
88888 Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Er dere fortsatt fornøyd med LA minerals (dere som har prøvd den)? Og hvordan er LAM i forhold til f.eks. Everyday Minerals og ID foundation/Bare Minerals?
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er litt redd for at jeg skal reagere på noe da ingredienselisten er mye lengre enn den for mineral hygienics. Men når jeg er tom for MH tenker jeg å prøve LA Minerals bare for å se hvordan den er =) Ikke er den kjempedyr heller. Er mer redd for å bomme på farge da... det er alltid irriterende. Bruker fairly light i MH, som er bittebittelitt for rosatonet for meg. Hva kan da være et bra alternativ innenfor LA minerals?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå