AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 For en halvtimes tid siden skulle jeg drikke et glass vann, og klarte på et eller annet vis å få litt av vannet ned i lungene. Jeg hostet som en gal etterpå, og nå gjør det skikkelig vondt i lungene... Kan dette på noe vis være skadelig? Kan jeg plutselig drukne nå? Hehe... Det var ikke mye, en halv slurk kanskje. Sorry dumt spørsmål, men bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite!
Strikkemamma Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Vil ikke tro det har noe å si med tanke på at det var en så liten mengde vann. Det forsvinner nok av seg selv.
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 De som gikk ned med Titanic fikk vann i lungene. Den mengden er skadelig,- ikke din. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Sånn i teorien er det mulig å få lungebetennelse, men med så liten mengde og rent vann går det nok bra.
Sensi Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Det går bra. Du er nok bare sår i lungene fordi du hostet som en gal. Går over
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Hvis du hadde svelget mye kunne du dødd etter noen timer, tror det heter tørr-drukning eller noe slikt. Lærte om det på livredningskurs. Men det er ingen fare når det bare er en halv slurk
Mamma1 Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Om man svelger så er det da ingen fare, med mindre det er snakk om litervis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå