Mariehønen Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Lurer på om det er noen her som bor på Skedsmokorset eller kjenner til området? Vi lurer på om vi skal flytte dit Lurer også på om det er noen som vet om det er mye kø derfra og over til Gjelleråsen/Nittedal (er det gamle trondheimsveien det heter mon tro?) om morgenen? Eller er det kun på E6 innover det er kø? Håper noen kan svare
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Lurer på akkurat det samme! Jobber i Nittedal og vil flytte til Skedsmo.
Mariehønen Skrevet 16. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2012 Lurer på akkurat det samme! Jobber i Nittedal og vil flytte til Skedsmo. Vi vurderer å flytte til Nittedal også, helt syd til Gjelleråsen, Hagan eller Skytta, men finner liksom ikke et sted som faller heeeeelt i smak Hvorfor vurderer du ikke å bo i Nittedal hvis du jobber der, hvis jeg må spørre?
Drømmespill Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Tror ikke det er så mye kø inn til nittedal. Eneste er akkurat i krysset (ved bussterminalen og statoil), fungerer som et slags nåløye som skaper en del kø. Kommer man fra Gjerdrum kan man risikere å måtte stå veldig lenge i kø for å komme over korset, da spesielt om vinteren.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Hei hei, Jeg bor på skedsmokorset eller rettere sagt holt vestvollen. Vi jobber i oslo da, og pendler. Noen ganger er det tregt i rushen inn til oslo ja. Om det går tregt videre til nittedal er litt vanskelig å si da det kommer an på hvor "problemet" ligger. Om feks en bil er strandet mellom nittedal og skedsmokorset så vil det jo være kø der..Men det er som regel tregt ved helsfyr og ikke så mye mot skedsmo.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 anonym 5 igjen her, pass på at dere ikke kjøper et hus rett ved E6 da, da bilene støyer litt.
Mariehønen Skrevet 16. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2012 Den veien jeg Tenker på er Trondhjemsveien fra Skedsmokorset og over til Hadelandsveien/Ringnesbygget, også er man så vidt jeg kan se ikke på E6 i det hele tatt...?
Mariehønen Skrevet 16. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2012 Skjønner nå at man ikke vil kjøre den veien jeg trodde, men E6 Har en mann som jobber på Stovner og har jo lyst til å bo et sted ikke så veldig langt unna så det ikke blir så lang reisevei Men Grorudalen er uaktuelt...
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Det er helt greit å bo på skedsmokorset om man synes det er ok med rolig familieliv. Det er ikke så mye moro å finne p åder akkurat, utenom å gå tur, men lillestrøm er jo ikke så veldig langt unna da. Strømmen er veldig greit da, og der er det et kjempe fint shoppingsenter.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Jeg bor på Skedsmokorset, nærmere bestemt Brånåsen. Trafikken på E6 inn til Oslo går veldig greit. Det er tett trafikk, men det flyter som regel bra. Bodde i Nittedal før og kjørte Trondheimsveien inn til Oslo. Der var det mye værre kø. E6 er bedre. Ta en titt på Brånåsen. På vestsiden har du fantastisk utsikt, og mye forskjellig å velge i (eneboliger, rekkehus, terasseleiligheter og leiligheter i lavhus).
Mariehønen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2012 Jeg bor på Skedsmokorset, nærmere bestemt Brånåsen. Trafikken på E6 inn til Oslo går veldig greit. Det er tett trafikk, men det flyter som regel bra. Bodde i Nittedal før og kjørte Trondheimsveien inn til Oslo. Der var det mye værre kø. E6 er bedre. Ta en titt på Brånåsen. På vestsiden har du fantastisk utsikt, og mye forskjellig å velge i (eneboliger, rekkehus, terasseleiligheter og leiligheter i lavhus). Takk for tips men har kjøpt hus i Sandvika nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå