AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg trenger en kjole til typisk litt finere familieselkap og er på jakt etter en kjole med ermer som går til knærne, helst ikke svart. Hvor kan man finne det i ok kvalitet? Alt jeg har sett er ermeløse minikjoler eller tunika-lignende kjoler som ikke akkurat gjør meg noen tjenester. Net-A-Porterhar mange, men det er ikke aktuelt for meg å kjøpe designerkjoler over nett.
Mb26 Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Nelly.no har veldig mange, søk på Elise Ryan, da kommer det opp mange fine:-)
Surriball Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg vet ikke om de har nettbutikk, men jeg elsker kjolene fra Oasis. Kjeden finnes i de store byene, i hvert fall!
heidiheidiheidi Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Noe slikt kjole Kanskje Oasis.com - nettbutikk har en del !
Surriball Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Oooh, nå ble jeg sittende og titte på kjoler fra Oasis. Blir veldig fristet av kjolene de har på salg. Jeg elsker det snittet der, passer kroppen min perfekt! 60-tallet <3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Ta turen innom Coast. Det er nok ikke mye å finne med ermer, men det er verdt forsøket. Man kan dessuten alltids bruke et sjal eller en passende bolero over
Ambivalent Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 De har en del fine og klassiske her, både med og uten ermer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå