Gå til innhold

Utstyr til bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et bra sted (nettsted?) der jeg kan finne utstyr til bryllupskaken. Da det er en i familien som skal lage kaken, har hun ikke så mye tilgjengelig utstyr, bortsett fra det som pleier å være standard. Har tenkt å ha tre etasjer, men ønsker ikke vanlig hvitt stativ. Er på leting etter et enkelt stativ som er sølv/stål farget. På toppen av kaken ønsker jeg ikke å ha et "vanlig" brudepar med alt det der hvite dillet som pleier å være rundt. Ønsker meg et litt "grovere" brudepar som samtidig er koselig. I verste fall må jeg kanskje lage et selv...? Er det noen som kan hjelpe?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Roper på Jea* Fikk ikke du noen fine bilder av forloveren min? På disse sidene til cacas er det ikke så mye bilder av stativer eller topper, men de har en del allikevel. Du må nesten forhøre deg med en forhandler (f eks min forlover om du ikke kjenner noen andre) I så fall kan du sende meg en pm.

Skrevet

Cacas har egentlig dårlig med stativer, og de de har er hvite. Du kan få ett som har fire etasjer, i hvit plastikk. Dette har stolper som du stikker gjennom kaken. Videre kan du få et treetasjes stativ til hjerteformer og et treetasjer til runder former.

Et slikt sølvstativ du snakker om kan du leie. Hvis du vil kan jeg leite opp et telefon nr til deg, til et firma som leier ut sånne og sender over hele landet. Men jeg gidder ikke rote det frem hvis du ikke er interessert.... :blunke:

Skrevet

Jeg er veldig interessert i å motta et telefonnummer, dersom det ikke blir mye mas for deg Tex. Prøvde å sende deg en pm, men er ikke sikker på om jeg fikk det helt til ...

Skrevet

CA::Jo jeg har bilder fra forloveren din..De som vil ha bilder send meg mail adressen deres...Så får dere de

Mange flotte topper..

Skrevet

Fikk en pm av deg nå Alma, og har svart deg på den :blunke:

Skrevet

www.wilton.com

Der finnes ALT som trengs til kaker, helt vanvittig hva som finnes på de sidene......Riktignok amerikansk side, men utvalget deres veier opp for det!!

Skrevet

Christinamor:

Kan man bestille direkte fra de da? :D

Skrevet

Wilton sender bare i Usa, men de toppene cacas har er fra wilton, og det er dem Jea har fått bilder av. Vil du ha dem så send en pm til henne. eller en til meg hvor du får nummeret til min forlover, om du ikke da kjenner noen som er forhandler selv.

Skrevet

Så på kakestativ i metall hos en forhandler her i byen som stort sett selger til storkjøkken. Vær forberedt på å betale minimum 1000,- for et kakestativ som ikke er i plast, mange av stativene var også dyrere! Ellers fant jeg bare stativ hos panduro, og dette er i plast. Ville ha gått for det, også heller dekka kantene med et pent silkeband eller liknende. INGEN kommer til å legge merke til kakestativet uansett...

Skrevet
Ellers fant jeg bare stativ hos panduro' date=' og dette er i plast. Ville ha gått for det, også heller dekka kantene med et pent silkeband eller liknende. INGEN kommer til å legge merke til kakestativet uansett...[/quote']

Så sant , så sant!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...