Gå til innhold

Mor henger ut far på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en bekjent av meg som er mor til en gutt på 6 mnd. Det har nettopp blitt slutt med barnefaren. (1-2 mnd siden)

Jeg reagerer sterkt på at hun legger ut ting som alle forstår handler om han.. Altså, trodde folk ble litt mer voksne når de fikk barn. Selv om bruddet er vondt så har de en sønn og hun gjør vel seg selv en bjørnetjeneste ved å skape dårlig rykter rundt faren.. Hun må faktisk samarbeide med han i hvertfall 17,5 år til.

Er det bare jeg som reagerer på sånt, eller??

Endret av Orchideae
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Småbarnsmødre er gjerne de minst voksne og mest selvsentrerte menneskene som finnes. Det går seg sikkert til etter en stund.

• Liker 3
Skrevet

skriv en meld innbox t henne.

Skrevet

Småbarnsmødre er gjerne de minst voksne og mest selvsentrerte menneskene som finnes. Det går seg sikkert til etter en stund.

Og alle menn som har gjort en dame gravid er engler?

snakk om å dra alle over en kam

• Liker 2
Skrevet

skriv en meld innbox t henne.

Vi er ikke så nære at det ville være naturlig..

Skrevet

Utrolig umodent gjort, spesielt når de har barn sammen. Men teit ting å gjøre uansett. Facebook er "offentlig" og man skal alltid tenke over hva man skriver der. Skjønner ikke de som bruker Facebook som sin private klagemur og som et sted å fyre opp til intriger og drama.

Skrevet

Ingen blir ikke automatisk mer moden når de får barn.

• Liker 1
Skrevet

Nei! Det er ikke bare du som reagerer sånn. Det er sørgelig at det skal være sånn... Foreldresamarbeid er jo kjempeviktig for å kunne gi barnet det den trenger!

Man vet jo ikke hva som ligger bak. Kanskje hun har blitt veldig såret..?

Men likevel... Jeg synes i grunn ikke at det er god nok unnskyldning! Er man voksen nok til å få barn, så er man jammen meg voksen nok til å snakke også...

Gjest Bandit
Skrevet

Dette er jo helt normalt. Mange kvinner snakker dritt om mannen sin når de møter venninner, så hvorfor ikke lufte det på facebook? Da får jo ENDA flere vite om det? ;)

Skrevet

Akkurat dette er alenemødres trumfkort... eksen til min kjæreste bedriver akkurat det samme..

i hennes verden skulle far betale husleie (5000 kr ) for sønnen som skulle begynne på vgs et stykke unna mammaen sin, hun skulle mota barnebidrag og barnetrygd.

Så skulle de fordele utgiftene: hvis far tok husleien, så kunne hun gi sønnen barnebidraget som far betalte..

Far måtte ut med 5000 kr + barnebidrag

Mor fikk barnetrygden i egen lomme og ga sønnen barnebidraget fra far..

Far spurte bare forsiktig om ikke det ble feil at han både skulle betale husleie og barnebidrag og vips la hun ut så mye stygt om kjæresten min på FB at man kunne ikke tro at det bodde noe godt i det menneske...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

synes det er ufattelig umodent og tåpelig å henge ut folk på facebook på den måten,jeg har hatt fb siden jeg var 17(er 22 nå) aldri har jeg hengt ut venner,familie eller eksen på facebook. det vil sette meg i et dårlig lys og jeg bruker å skrive mer positive vinklet statuser.har jeg en dårlig dag eller krangler med noen har jeg tatt et bevist valg om at jeg ikke ønsker å dele det på fb.slike statuser sier mye mer om hun enn han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei sånn "venninne" på FB også. Hun skriver stadig vekk sinte oppdateringer om hvor fæl eksen er. I hennes tilfelle er det forsåvidt sant at fyren ikke er stort å samle på, men han er fortsatt faren til hennes barn. Det er trist at barna skal få slikt å streve med i tillegg til en fraværende far som ikke er av den gode sorten. Så uansett hvor rett hun har i at han er en dårlig far så burde hun ikke skrive sånt på FB.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...