Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 ... tenker dere over hvis dere er koblet i et internettverk så kan sjefen deres se akkurat hva dere er inne på og hvor mye dere surfer.....? De kan jo ikke bruke disse opplysningene til noe annet enn å tenke sitt, men det er kanskje greit å tenke over det av og til......
Diva Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Supert at du sier ifra Tror folk er klar over det jeg... Om de bruker unødig MYE tid på nettet og ikke jobber, så merkes vel det uansett etterhvert ? ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Går utrolig med tid når du surfer. Er jo stjeling av arb.tid som en får betalt for. Tid som skal benyttes til noe nyttig. Så er det veldig lett å kontrollere.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Går utrolig med tid når du surfer. Er jo stjeling av arb.tid som en får betalt for. Tid som skal benyttes til noe nyttig. Så er det veldig lett å kontrollere. Men i alle dager, tror du vi er født bak en låvedør :o , vi skjønner da det Har du et eget firma og akkurat funnet ut at alle ansatte sitter på nettet eller følte du bare for å dele informasjonen :klø:
Gjest Myumi Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Og i serien: Meningsløse diskusjoner på KG presenterer vi i dag: Den lille onde mannen med liten tiss og eget datafirma som tror at kvinner ikke vet noe om data!
Saga Skrevet 21. januar 2004 #8 Skrevet 21. januar 2004 Og i serien: Meningsløse diskusjoner på KG presenterer vi i dag: Den lille onde mannen med liten tiss og eget datafirma som tror at kvinner ikke vet noe om data! :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Her kan man bli målløs. Man må jo bare slutte å svare folk da, for det er alltid noen her som vet svaret. Kansje bare en dårlig dag i dag? Eller er gamle alex slik støtt? Ikke rart folk stikker fra kg.
Orthia Skrevet 21. januar 2004 #10 Skrevet 21. januar 2004 Ikke rart folk stikker fra kg. Mulig sånne som deg er årsaken.
Diva Skrevet 21. januar 2004 #11 Skrevet 21. januar 2004 Og i serien: Meningsløse diskusjoner på KG presenterer vi i dag: Den lille onde mannen med liten tiss og eget datafirma som tror at kvinner ikke vet noe om data! Så sant så sant Enig med Morrison og ;-)
Usikker Skrevet 21. januar 2004 #12 Skrevet 21. januar 2004 Går utrolig med tid når du surfer. Er jo stjeling av arb.tid som en får betalt for. Tid som skal benyttes til noe nyttig. Så er det veldig lett å kontrollere. Er helt enig jeg. Det er stjeling av arbeidstid mener jeg :-? Synes ikke det har noe med om arbeidsgiver oppdager hva vi gjør eller ikke gjør. Det burde ha med vår egen samvittighet og respekt for arbeidsgiver og arbeidplass å gjøre. Jeg er ikke skyldfri i dette - men skal skjerpe meg. *nyttårsforsett*
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2004 #13 Skrevet 21. januar 2004 Enig med Usikker! Har skjerpet meg veldig når det gjelder surfing i arbeidstiden, er kun innom en sjelden gang - og kun i pauser når jeg ellers ville lest avis e.l. I sommer, når det var varm og hele verden hadde ferie utenom meg (føltes slik) var jeg innom nettet (les:KG) altfor mye. Min samvittighet forlangte skjerpings!
Ugla Skrevet 21. januar 2004 #14 Skrevet 21. januar 2004 Er helt enig jeg. Det er stjeling av arbeidstid mener jeg :-? Synes ikke det har noe med om arbeidsgiver oppdager hva vi gjør eller ikke gjør. Det burde ha med vår egen samvittighet og respekt for arbeidsgiver og arbeidplass å gjøre. "Usikker"; jeg er helt enig med deg!!! Det er noe som heter arbeidsmoral! Noen ganger lurer jeg på om det er blitt helt fremmed for folk. Tar i samme slengen med private telefonsamtaler i arbeidstiden (og kopiering m.m...). Hmm... det var vel ikke noen som følte seg truffet vell, etter reaksjonen å dømme...
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2004 #16 Skrevet 22. januar 2004 Det er jo tydelig at det er mangel på arbeidsmoral blant mange, siden det faktisk er veldig mange som bruker arbeidstida si på å surfe på nettet. Det spiller vel mindre rolle hvilke sider det surfes på... K
Gjest Poirot Skrevet 22. januar 2004 #17 Skrevet 22. januar 2004 Men jeg har jo ingen arbeidsoppgaver...! Og jeg får skryt for å være produktiv og effektiv. Da har jeg ikke dårlig samvittighet, når jeg har bedt om å få mer å gjøre, og alternativet er å se ut av vinduet.
Gjest GreenSky Skrevet 22. januar 2004 #18 Skrevet 22. januar 2004 ... tenker dere over hvis dere er koblet i et internettverk så kan sjefen deres se akkurat hva dere er inne på og hvor mye dere surfer.....? De kan jo ikke bruke disse opplysningene til noe annet enn å tenke sitt, men det er kanskje greit å tenke over det av og til...... Jepp, er klar over det. (Denne diskusjonen pleier foresten å dukke opp ca. annenhver måned, noen som har lagt merke til det?)
~sikka~ Skrevet 22. januar 2004 #19 Skrevet 22. januar 2004 (Denne diskusjonen pleier foresten å dukke opp ca. annenhver måned, noen som har lagt merke til det?) For øvrig så surfer jeg på jobb så lenge jeg ikke har noe å gjøre. Men jeg gjør jo jobben min og det er det som er det viktigste.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #20 Skrevet 22. januar 2004 Hmmmmmmm, om jeg føler meg truffet? Nei gjør ikke det :D Men jeg skjønte virkelig ikke poenget , som jeg skrev- vi er da ikke født bak en låvedør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå