AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Tenker på å holde en bitteliten tale til min lillebror i konfirmasjonen hans. Jeg er 22 år hvis det har noe å si. Noen som har tips/råd? Skal ikke være så formelt, og ikke lang. På forhånd takk:) Hilsen søstern
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Hvorfor skal du si noe hvis du ikke har noe å si?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Nei du kan så si.. jeg har ikke noe på hjertet akkurat nå hvertfall, var egentlig min mor som lurte på om jeg kunne tenke meg det. har ikke noe imot det så. TS
Marikke Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Hva med å fortelle noen morsomme historier fra da han var liten? Eller mimre om hyggelige ferieminner? Det kan være koselig å legge opp talen som en måte å si at du er glad i ham, og gjerne vil fortelle et par gode historier. Så kan du avslutte med å gratulere hovedpersonen med dagen, og eventuelt komme med noen ønsker for fremtiden. Kanskje øse ut litt av din egen livsvisdom, siden du jo er så mye eldre og kan ALT om å være voksen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå