Gå til innhold

menn?puppediskusjon....?

Fremhevede innlegg

Gjest dileilalemma
Skrevet

hei..jeg har spisse pupper...synes det er lite sexy...noen menn der ute som synes spisse puper er sexy/fine/ok??...eller hva mener dere...holder dere dere til runde pupper? :oops: hva med piercing i brystene?....meninger? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at spisse pupper ikke er pent å se på. Pupper "skal" være runde i formen med en brysvorte som ikke er for stor. Jeg forbinder spisse pupper med A-cup, som er for små etter min smak.

Silikonpupper er OK, bare de ser "naturlige" ut, dvs. ikke er som store meloner.

Piercing i puppene synes ikke jeg er noe pent. Det må da være veldig vondt, spesielt hvis noen drar hardt i puppen eller noen slår hard mot puppen. Piercing tenner ikke meg i det hele tatt.

Skrevet
hei..jeg har spisse pupper...synes det er lite sexy...noen menn der ute som synes spisse puper er sexy/fine/ok??...eller hva mener dere...holder dere dere til runde pupper? :oops: hva med piercing i brystene?....meninger? :D

Hæ? :roll:

Skrevet

Vær fornøyd med puppene dine du lille venn.. :roll:

Det er så forskjellig hva menn (og kvinner) mener om dette. Om de er spisse eller runde har ikke så mye å si. Når det gjelder piercing: AU! :o

Skrevet

Så lenge antallet stemmer får de gjerne være C og over. Spisse er topp runde er topp. Pupper er liv.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Har egentlig ikke så mye å si om spisse pupper, egentlig. Er ikke det ganske ok da?

Piercing derimot, har jeg ikke mye sansen for. Ser jo ut som en sjørøver da.

Og silikon er bare jalla, før vi kommer inn på det :P

Skrevet

Brystvortene er det mest smertefulle stedet på kroppen du kan pierce.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg syns "spisse" pupper er veldig flott jeg. Heller ikke noe galt med å pynte dem med piercing. Men det viktigste er damen de sitter på, der er det øyne og et sjamerende ytre som teller......Tror de fleste menn tenner på en sjamerende jente som smiler søtt.......Smil da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke dingser gjennom brystvortene på damer, ... ikke særlig begeistret for det de fleste andre steder heller. .. og ikke de derre digre tattoveringene...

Det er jo utrolig mange typer bryster som er flotte. Det er selvfølgelig enkelte ting som faller enormt i smak og andre ting som faller bare mye i smak, men det er utrolig mye deilg som blir båret rundt av damene i dette landet. Har stort sett likt de fleste bryster jeg har dullet med.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har fått et bestemt inntrykk av at de fleste menn er fornøyd bare de får tilgang til pupper. Uavhengig av størrelse, form, og den slags. Selv synes jeg ofte at puppene mine er for store, vanskelig å finne undertøy, og bluser kan jeg glemme å få kneppet foran, jeg kan synes det er pinlig første gang noen skal se dem, men har aldri fått klager.

Heterofile menn digger pupper, så du med de spisse puppene, vær stolt av kroppen din, og regn med at menn digger puppene dine uansett. Selv liker jeg godt å gå med bh som gjør puppene litt spisse, spesielt i trang genser. Da får jeg sånne 50 talls pupper, og det er ganske kult :D

Skrevet
Jeg har fått et bestemt inntrykk av at de fleste menn er fornøyd bare de får tilgang til pupper. Uavhengig av størrelse' date=' form, og den slags.[/quote']

:enig:

Ganske riktig observasjon dette! Dere jenter er generelt veldig kritiske til eget utseende. Også er det jo gjerne slik at de som er "rette" gjerne skulle hatt mere former, mens de som har brede hofter klager over for stor bak o.s.v. Men guttene elsker jo dere alle sammen, uansett type! :hjerte:

Kvinnebryster er fine, og deilige..... :rosaengel:, og heldigvis er ikke alle like! Tenk hvor kjedelig det hadde vært om alle damer hadde samme hårtype og frisyre - eller ansiktsform? Nei, jeg sier LEVE MANGFOLDET! :D

Jeg har derimot ikke noe sans for piercing, i hvertfall ikke i brystene! :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn er stort sett veldig enkle vesen; har vi lyst på jenta, har vi også lyst på puppene...

Spisse pupper er da flott! Små pupper er flotte, Glammypupper er :sjarmor: (leter etter siklesmiley), pupper med små og store, lyse og mørke vorter er flotte... - og enda flottere blir de dersom innehaveren ikke har noe spesielt imot et snev av nærkontakt... :wink:

Piercing tenner meg ikke, men hver sin lyst. Apropos lyst; puppene til min ammende kjære er ikke det verste synet jeg kan komme på i farten...

:ler:

Skrevet
Jeg mener at spisse pupper ikke er pent å se på. Pupper "skal" være runde i formen med en brysvorte som ikke er for stor. Jeg forbinder spisse pupper med A-cup' date=' som er for små etter min smak.[/quote']

Jeg synes det er trist at det finnes sånne holdninger til kvinnekroppen der ute! Pupper "skal" være sånn og sånn, alt annet er enten stygt, for spisst eller for smått!!! Selvfølgelig er det lov å ha personlige preferanser, vi tenner nok alle på ulike ting, men det er ett eller annet galt når presset mot kvinnekroppen er blitt som det er. Det er noe galt når vi føler oss nødt til å innhente aksept fra andre på om puppene våre er OK eller ikke OK... :( Vi er jo alle skapt forskjellig, det er vel noe av det som gjør hver og en av oss unike? Jeg synes det er fryktelig trist at så mange jenter går rundt og føler at de ikke er gode nok slik de er!

dileilalemma, jeg synes du skal være stolt av puppene dine! Jeg vet ikke om du har en kjæreste, men uansett er jeg sikker på at en nåværende eller evt. framtidig kjæreste vil elske deg og kroppen din, og tenne på deg uansett hvordan puppene dine ser ut!

Gjest sexysadie
Skrevet

Det skremmende er at i Ameriak finnes det fyrer som ikke vet ¨hvordan en naturlig pupp kjennes...

De har bare rørt ved silikonpupper.......

Gjest glamourgirl
Skrevet
Glammypupper er :sjarmor: (leter etter siklesmiley)

:D Takk Trøflus! Men atte hvordan vet du det? Er det Sandman som har sladra? Men altså, jeg er fornøyd med puppene mine jeg, de er store og fine og veldig glade i kos :sjarmor:

Skrevet

Noen liker spisse pupper, noen liker runde, andre liker store ekstra godt, atter andre foretrekker små.

Dersom de skulle velge ut det ideelle, riktignok.

Du beskriver sikkert også en spesiell type mann hvis du skal beskrive hva du liker. Du har kanskje likevel opplevd at du har blitt betatt av noen som ikke oppfylte disse "kriteriene" i det hele tatt, likevel?

Vel, det er sånn det er ...

En mann som kanskje blåser i nesa over piercede bryst, kan synes at det er helt OK på en spesiell jente - fordi det er denne jenta som har det.

Jeg tror vi kan slappe helt av.

Menn liker kvinner, og omvendt. Så enkelt, og så vanskelig å tro ...

Skrevet

Jeg elsker kvinnebryst med vil aldri elske en kvinne bare på grunn av brystene hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...