AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har noen kilo for mye, her og der, ikke noe spesielle problem områder. Trenger bare å gå ned noen kilo så føler jeg meg nok veldig mye bedre! Men disse treningssenterne er sikkert proppa med perfekte kropper, og jeg vil føle meg alene og feit! Jeg sliter med sosial angst fra før av + agora fobi, men jeg har SÅ lyst til å starte med å trene! MEN, jeg vil ha en venninne å gjøre det med! Noen som melder seg ? Fredrikstad jente
Gjest Vazquez Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Har du ingen venninner du kan spørre? Når det er sagt, det er faktisk veldig få, tilnærmet ingen, som bryr seg om andre enn seg selv på et treningssenter. Jo fortere du innser det, desto fortere vil effekten inntreffe. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 det er problemet. Jeg har ikke en eneste venninne, eller venn for den saks skyld..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 hei jeg har samme problem som deg =) jeg jogger/løper på dagtid (da folk flest er på arbeid, unngår lørsdag og søndag) om noen kommer din vei er det bare å snu. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å dratt på treningsstudio. Det finnes jo også sykler/tredemøller man kan ha inne, kanskje det er noe for deg?
OhMickey Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Treningssentre er ikke proppet av perfekte kropper. Jeg respekterer litt utrente/kraftige mennesker mye mer på gymmen enn de som er fit, rett og slett fordi jeg synes det er beintøfft av dem å starte å trene Hva med å ta deg råd til en time med Personelig trener for å få startet? Når man har ett program å følge samt har gått igjennom dette med PT så er det mye enklere å dra alene å trene, jeg gjør det hver dag:) Ta musikk på ørene så sperrer du deg inne i din egen lille verden. Alternativt kan du delta på gruppetimer, hvor det alltid er andre i samme situasjon som deg, her kan du jo komme i kontakt med folk som kanskje har lyst å trene oftere sammens med deg ? Bare ett forslag, vet om mange som ikke liker å trene alene som er på gruppetimer. Jeg for min del trener best alene med musikk på ørene :D 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jeg synes det er mye lettere å dra på gruppetimer alene enn noe annet. Det er alltid noen der som ser dummere ut enn meg (slemt, jeg vet)og det er så morsomt at jeg glemmer å tenke på hvordan jeg ser ut selv.
Wiggins Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Jeg har noen kilo for mye, her og der, ikke noe spesielle problem områder. Trenger bare å gå ned noen kilo så føler jeg meg nok veldig mye bedre! Men disse treningssenterne er sikkert proppa med perfekte kropper, og jeg vil føle meg alene og feit! Jeg sliter med sosial angst fra før av + agora fobi, men jeg har SÅ lyst til å starte med å trene! MEN, jeg vil ha en venninne å gjøre det med! Noen som melder seg ? Fredrikstad jente På treningssentrene er det slettes ikke bare folk med "perfekte" kropper (hva nå "perfekt" skulle bety). Det er noe flere veltrente enn i resten av samfunnet, men det er da folk der som er veldig tynne, runde og noen feite også. Husk at det er ingen som bryr seg om hvordan du ser ut. De som er på treningsstudio er der for å trene, og tenker for det meste på treningsprogrammet sitt. Med mindre du tar på deg noen veldig skrikende klær så er det ikke en kjeft som vil tenke noe spesielt om deg hvis du begynner å trene på et treningsstudio. På de fleste studioer får man en veiledningstime eller to når man begynner, det er ikke dumt å få det og notere seg øvelsene som instruktøren anbefaler hvis du ikke har noe særlig erfaring fra før av.
edderkoppdame Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Tror ikke du skal være engstelig, noen av de tykkeste menneskene jeg har sett har jeg faktisk sett på treningsstudioet der jeg trener, og det er fordi de ønsker å gjøre noe med situasjonen antar jeg. De som trener kommer i alle former og størrelser og det ikke en stor overvekt av supertrente mennesker der. Regner med at dette varierer fra sted til sted, men så vanlig det er å trene nå er det absolutt godt spredt på studioene. Var rimelig dvask selv da jeg begynte og kvidde meg for å begynne, men det gikk over og jeg ble like selvopptatt som alle de andre der etter en stund da usikkerheten hadde gitt seg.
galskap Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 fredrikstad jente her også=) bare å bli med meg og mine=) har ikke så mange venner her jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Gå på gruppetimer, step, aerobic osv. Tren med personlig trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå