Gjest Vazquez Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Savner en ordentlig pratetråd om løst og fast av sosial karakter på dette forumet. Er det virkelig ingen som har tatt initiativ om dette ennå? Hvis folk deler mitt syn tar jeg gjerne på meg oppgaven og oppretter en slik tråd. Jeg anser «Siste ordet» for å være en tråd der 90 % av innleggene inneholder frasen «ordet er mitt, haha!». Ikke noe galt i det, men ikke akkurat det jeg leter etter. 1
Gjest Vampen Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg foreslår at du bare oppretter en slik tråd, fremfor å spørre om du skal gjøre det. 1
Gjest Vampen Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Bare husk at JEG er diktatoren her inne! Your authority is not recognized in Fort Kickass.
Gjest Vampen Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Never, never, never! /end avsporing av tråd om tråd
Gjest Vampen Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Men det er vel tråden denne tråden hanler om? Ikke denne tråden? Her skal man diskutere om en slik tråd er ønske eller ikke. Tror jeg.. dette ble mange tråder å holde styr på. Men geeken i meg gleder seg over at det er en metatråd.
Silfen Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 En begynnelse må også ha et utgangspunkt. Spørsmålet ble stilt og svaret er gitt.
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 Lag en slik tråd, ja. Vi kunne jo brukt denne, men føler at den startet på en rotete måte. Vurderte å bare lage en selv nå, men da hadde du kanskje blitt litt fornærmet ettersom det var din idé. Så kjør på! Jeg venter 1
Gjest Tekola Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 Det er vel heller sånn at enkelte tråder sporer av og blir pratetråder, uten å egentlig skulle være det? Jeg synes pratetråder er trivelige, i hvert fall!
Silfen Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Bedre med avsporete tråder enn drittsleningstråder. Men her inne er det visstnok helt grusomt å parere dritt med avsporing.
Sophia Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Skravletråder er koselig Synes du skal opprette en jeg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå