Gå til innhold

Ny tråd om det å bli lurt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ble lurt, ser det nå og er veldig såret, men også litt sjokkert.

Jeg traff en mann på nettet, vi skrev sammen en stund før han innviterte meg ut, vi hadde en koselig kveld og snakket og lo sammen i mange timer, vi fortsatte å holde kontakt med å send sms hver dag, han var veldig koselig hver morgen fikk jeg god morgen sms og god natt om kvelden, pluss at jeg kunne få sms på dagen der han spurte om jeg hadde en fin dag og hva jeg gjorde på osv. etter ett ca to uker slik så innviterte ham meg ut igjen og vi hadde enda en fin kveld, fortsatte å holde kontakt, han innviterte meg hjem til ham og han var hjemme hos meg, men vi hadde ikke sex, så måtte jeg reise bort en uke og syntes at det var dumt, men han sikkret meg om at det gikk bra at vi kune holde kontakten og treffes mange ganger etter at jeg kom hjem igjen. Han sente sms til meg hver dag mens jeg var vekke.

To dager etter at jeg kom hjem så innviterte jeg ham til meg og spurte om han ville overnatte. Det ville han, vi satt i stuen og koste oss med vin og pratet i mange timer, før vi gikk opp på soverommet, sa jeg i fra at jeg ville ikke at dette skulle være en ons, og det var han helt enig i, han mente at det var for å gå ett skritt videre i forholdet. Jeg ble litt overasket at han så det på den måten jeg hadde ikke sett på det vi hadde som ett forhold, men jeg merket at jeg var blitt litt forelsket.

Men om morgenen så oppførte han seg rart, han virket stresset og ville komme seg avgårde litt fort, så han ga meg en klem og føk ut døra.

Merket at det var noe og sente ham en sms om han ville treffe meg igjen, og ble sjokket når han skrev nei, han følte ikke at det var noe gnist.

Jeg må si at jeg sikert er kjempe dum for jeg var helt sjokka når jeg leste svaret hans, og om kvelden nå jeg var inne på fb, så la jeg merke til at han hadde fjernet meg som venn.

Hvet ikke hva som har skjedd, etter alt det fine vi hadde sammen i ca to mnd, jeg sente ham en e-post og spurte om det var noe jeg hadde sakt eller gjort, men fikk svar at det var ikke det, fant bare ikke gnisten.

Tror nok jeg ble lurt her. Og sitter igjen med litt kjærlighet sorg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en peice of shit.. Man gjør ikke noe slikt mot noen.. Spess ikke mot noen man liker.

At det ikke var en gnist nei... Hvorfor forsatt han i 2 mnd da?

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er ikke alltid det er gnist, men han burde sagt det før dere hadde sex. Du ga han jo muligheten til å si i fra på forhånd så da er det veldig dårlig gjort av han å oppføre seg på den måten.

Skrevet

At det ikke var en gnist nei... Hvorfor forsatt han i 2 mnd da?

Hadde han fått sex tidligere hadde han også forsvunnet tidligere.

Dette var bare en player som spilte sine kort riktig, var tilsynelatende forståelsesfull og tålmodig inntil han fikk det han var ute etter. No more, no less.

Noen er fødte skuespillere og spiller rollen så godt at de lurer andre, dessverre. Dermed blir det vanskelig å gardere seg mot dem når du ikke klarer å skille falskhet fra sannhet. Han var en løgnaktig drittsekk, så nå vet du det.

Denne typen er det bare å glemme fortere enn du klarer å skrike horebukk.

"Det var ingen gnist"? Javel, etter to måneder lyder det litt rart å slå fast at den grunnleggende "gnisten" manglet. Hun jeg holdt på med en liten periode var i det minste ærlig nok til å si det rett ut; "sorry for at jeg lurte deg". : /

• Liker 2
Skrevet (endret)

Får ondt av å lese disse historiene, håper det går bra med deg ts.

Det er pga av hendelser som dette at jeg er en forkjemper for at folk burde lære seg "spillet". Mener ikke å sette ts i dårlig lys elsn, men dersom man ikke er på vakt så er det lettere for å havne i disse situasjoene.

Så er det jævlig kjipt at idioter som han ødelegger for oss andre som "spiller" med åpne kort.

Endret av .-L-.
Skrevet

Og dette er grunnen til at jeg har blitt en kald kynisk jente med en "mur" rundt meg selv ifølge visse menn. Heldigvis for meg har ikke dette hendt meg, men i can relate!

Skrevet

Og dette er grunnen til at jeg har blitt en kald kynisk jente med en "mur" rundt meg selv ifølge visse menn. Heldigvis for meg har ikke dette hendt meg, men i can relate!

Jeg også har den muren..

Synes regelrett synd på deg TS! Er så vondt og vanskelig å sitte med den følelsen. Han er ikke verdt at du tenker på ham og sørger over han, han er bare en skikkelig drittsekk!

Håper du treffer en hyggelig fyr rett rundt hjørnet som tar deg med storm :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han 'oppdaget' noe under sexen da, ved deg? Som var veldig turn off for han? BAre en tanke.

Altså, hvem gidder å fake at man er interessert i hele to måneder for et ligg? Det er da mye lettere å få med seg noen hjem etter en fuktig kveld på byen om det er kun sex det handler om.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvem gidder å fake at man er interessert i hele to måneder for et ligg? Det er da mye lettere å få med seg noen hjem etter en fuktig kveld på byen om det er kun sex det handler om.

Har man virkelig lyst så er 2 mnd ingenting. Nei til det siste.

Skrevet

Kan hende han 'oppdaget' noe under sexen da, ved deg? Som var veldig turn off for han? BAre en tanke.

Akkurat det her tenkte jeg også... At han føler at det ikke er noen gnist mellom dere kan være at han bare er for feig til å si hva årsaken faktisk var.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...