Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Gaysir.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig greia med det stedet? Jeg skjønner ingenting av forumet og det sekundet man logger på blir man bombardert med meldinger fra random folk. Noen som kan gi meg en innføring i gaysir101? :klo:

Skrevet

Det er et nettsted for homofile da. Hvor man kan være i forum, eller bare snakke med folk. Er vel en slags datingside. Derfor blir du sikkert kontaktet...

• Liker 1
Skrevet

Som eplebit sier så er det jo en dating side hvor en random bruker tar kontakt med en annen random bruker. Og enten man bruker gaysir som en sex hook up side en dating side bygge opp vennskap etc så må jo relasjonsbygging begynne en plass. Det er forum og grupper hvor en kan prate med likesinnede folk og ikke noe mer komplisert enn det egentlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig greia med det stedet? Jeg skjønner ingenting av forumet og det sekundet man logger på blir man bombardert med meldinger fra random folk. Noen som kan gi meg en innføring i gaysir101? :klo:

Hvorfor har det meldt deg inn på Gaysir? Er du homofil/lesbisk? Man kan få en del medlinger der, folk er ute etter treff (sex), noen vil ha nye venner, noen leter etter kjærligheten osv. Gaysir er som flere her sier, en datingside for skeive, men også et sted hvor man kan holde kontakt med sine venner. Forumet er til tider ganske useriøst, noe som skyldes at det er noen få som holder det gående. Grupper er det mange av, hvor likesinnede kan diskutere det som interesserer dem, slik som f.eks. sport, musikk, klær, osv.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Okei, da gir det litt mer mening for meg. Jeg trodde ikke det var en datingside, jeg trodde bare det var et forum, litt som det her :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

det er svært mange der inne som ikke er interessert i dateing, sextreff og kjærligheten også. noen bare diskuterer og snakker med gamle og nye vennner. det hjelper litt om du krysser av for at du ikke vil ha sextreff, date og finne kjærligheten, og skriver du tydelig i profilteksten at de og de ikke blir svart kan man unngå det aller meste av slike ting. forrutsett at du ikke legger ut blide av kjønnsorganet ditt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...