Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært noe flink til å sminke meg, så det ender stort sett opp med litt mascara og that's it. Har prøvd meg litt med pudder-foundation, øyenskygge, eyeliner osv opp gjennom årene, men jeg har aldri fått det helt til. Jeg har også blitt sminket og fått "råd" hos både Body Shop og hos hudpleier etc, men sitter igjen med liten forståelse for hvordan jeg skal gjøre det selv. Det nytter liksom lite når jeg sitter der med øynene lukket mens de sminker meg. :fnise:

Så nå spør jeg dere som er erfarne med sminke her:

Kan dere tipse meg om en god youtubevideo eller blogg som viser enkel og naturlig sminking som kan passe "alle"? Fargene bør nok gå i bruntoner for min del, pastellfarger og glitter passer ikke meg.

Jeg har prøvd selv å søke på youtube, men innser at det blir som å lete i blinde siden jeg ikke aner hva jeg skal se etter.

Stikkord:

- Naturlig sminke

- Enkel veiledning med video

- Ikke kreve for mye utstyr (har ikke råd til å kjøpe fire forskjellige øyeskygger, fem koster, to eyelinere osv)

Altså så naturlig og enkelt som mulig :)

Noen som kan vise meg veien til hjelpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare søk på "Makeup tutorial", så klikker du bare på det som ser interessant ut! Jeg har lært uendelig mye bare ved å gjøre det - du skjønner fort hva du vil vite mer om, og da søker du bare på det.. Easy-peasy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...