Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på: hvis man har en bachelor i turisme/reiseliv, og ikke får jobb innenfor den næringen (som jeg har forstått er vanskelig nå om dagen). Kvalifiserer dette studiet da til "enkle" kontorjobber som sekretær osv da? Er jo endel relevante emner i forhold til dette i det studiet mener jeg..? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer på: hvis man har en bachelor i turisme/reiseliv, og ikke får jobb innenfor den næringen (som jeg har forstått er vanskelig nå om dagen). Kvalifiserer dette studiet da til "enkle" kontorjobber som sekretær osv da? Er jo endel relevante emner i forhold til dette i det studiet mener jeg..? :)

Har studert reiseliv tidligere. Ville heller valgt hotelfag i Stavanger om det er hotel du vil jobbe med. Reiseliv er veldig difust. Hotelledelse er mer spesifikt og mye mer populært om du vil ha leder stilling i et hotel. De jeg studerte med på reiseliv jobber i dag i resepsjoner rundt omkring. Dette er jobb de ville fått uten utdannelse. De angrer veldig.

Men dette gjelder kun om det er hotel du vil jobbe med. Heller ikke svar på spørsmplet ditt.

NB: Fristen for å søke opptak er utsatt til i morgen pga. tekniske problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

Men det var ikke heelt det jeg tenkte på, nei.

Tenkte mer på jobber som kontormedarbeider og denslags.

Jeg har mest lyst til å jobbe med reiser, men siden dette synes vanskelig, synes jeg en kontorjobb virker som et godt alternativ. Og lurer derfor på om dette studiet kvalifiserer til denslags? Til en viss grad hvertall.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...