Gå til innhold

Hvor mye har du i gjeld på kredittkortet ditt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier seg selv, hvor mye er din totale kredittgjeld nå? Hva er det du handler kredittkort med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 - Handler kun flybilletter på kreditt (pga reiseforsikringen).

• Liker 1
Gjest frøken am
Skrevet

Da vi etablerte oss kjøpte vi alt av møbler og hvitevarer nytt.

Brukte rundt 80-90.000,- tror jeg. For 10 mnd siden.

Har igjen 30.000,-!

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 3000, måtte legge ut 2000 for en kompis.

Skrevet

0 kroner. Har ikke og har aldri hatt privat kredittkort.

• Liker 2
Skrevet

0

Bruker kredittkort til jobbreiser, samt at jeg bruker det til betaling av private reiser og som betalingskort når jeg er på ferie. Også betaler jeg regningen i sin helhet når jeg får den.

Skrevet (endret)

25.000 kr. Betalt restende av bryllupsferien med kortet. Betaler tilbake innen forfall, så det er ikke noe problem (har 25.000 kr jeg bare må overføre).

Bruker kredittkort til å handle mat (spare bonus via Trumf og Coop) og andre ting. Jeg bruker kredittkort ofte, ser ikke noe problem med dette så lenge man betaler innen forfall.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

70.000 fordelt over diverse kort...

Skrevet

Ca 15 000,- :)

Skrevet

0. Skal prøve å holde det sånn så lenge det er mulig. Har ikke vært noe problem hittil.

Skrevet

Har ikke og vil ikke ha kredittkort.

• Liker 3
Skrevet

0,-

Har kredittkort, men aldri brukt det. Skal kun brukes om jeg er virkelig i krise.

Skrevet

I underkant av tusen kroner.

Bruker det kun på bensin da jeg får rabatt.

Betaler inn alt sammen ved forfall.

Skrevet

Akkurat nå drøye 2000 kr. forbrukt på netthandel, siden det er sikrere å betale med kredittkort enn debetkort når man handler på nettet. Betaler alt ved forfall.

• Liker 1
Skrevet

Banken insisterte på at jeg skulle ha kredittkort selv om jeg nektet, så jeg klippet kortet i småbiter og sendte det til saksbehandleren min med et brev hvor jeg ba han pent om å arkivere det i evig tid :)

Kredittkort er helt ok for de som vet hva det skal brukes til og har full kontroll på økonomi, men jeg ser ikke vitsen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skrytetråd.

• Liker 1
Skrevet

900 eller noe. Bruker det når jeg handler diverse på nett (kosmetikk ol). Har alltid penger på konto til å betale det her og nå, men velger kredittkort i tilfelle.

Skrevet

Ca 2000, men betales før forfall (nylig belastet, nettkjøp, som kommer på fakturaen i mai). Har kredittgrense på 20 000, brukes ved reiser og nettkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...