Kokkelimonke12 Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Har hatt to dater, tredje står for tur. Første daten var det ikke bare oss to, så ikke sånn ordentlig date, men vi ble kjent med hverandre og brukte ikke så mye tid på de andre. Jeg var hos hun i uka som var for å se en film. Alt gikk bra, men det ble ikke noe kroppskontakt annet enn en hadekos. Jeg feiga ut da jeg hadde tenkt å gi et hadekyss også... Vi skal møtes på onsdag og jeg skal bestemme aktivitet. Trenger et forslag der jeg på en naturlig måte får inn litt kroppskontakt, siden jeg gjerne vil kysse henne, men synes det blir litt rart uten noe berøring i forkant. Dette er vel tatt opp utallige ganger, men hvilken setting synes dere det er mest naturlig i? Ønsker svar før tirsdag helst. Vi er 21 og 19.
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 (endret) Synes ikke du skal tenke så mye på dette. Skift heller fokuset over på å ha det gøyt. Hvis dere sitter i sofaen så kan du, FORSIKTIG begynne å terge henne. Dersom hun tar igjen hopper du over hun og denger hun med en pute , skill henne eller whatever. Du gjør lurt i få litt kroppskontakt før du går for kiss. Ellers vil jeg råde deg til å bruke smilet og øynene dine. Dersom J kommer på så kan han sikkert gi noen gode råd om det Endret 16. april 2012 av .-L-. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå