AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Del Skrevet 15. april 2012 Ja, hva menes med "deigedame"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Del Skrevet 15. april 2012 Hæ? Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #3 Del Skrevet 15. april 2012 Nettopp derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. april 2012 #4 Del Skrevet 15. april 2012 Googla deigedame og det eneste som kom opp var seigdame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Del Skrevet 15. april 2012 En dame som deiger seg. Som er deilig, men litt luremus Klassisk 80-talls uttrykk fra mine kanter av landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. april 2012 #6 Del Skrevet 15. april 2012 En dame som deiger seg. Som er deilig, men litt luremus Klassisk 80-talls uttrykk fra mine kanter av landet. På mine kanter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2012 #7 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Hmm...det kan jo også være beskrivelsen av kroppen på en litt stor dame som over hodet ikke har trent noen gang. Endret 15. april 2012 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #8 Del Skrevet 15. april 2012 Hmm...det kan jo også være beskrivelsen av kroppen på en litt stor dame som over hodet ikke har trent noen gang. Hun jeg tenkte på, derfor jeg spurte, hun er ikke stor i det hele tatt, og i tillegg trener og har markerte muskler. Takk for oppklaringen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 15. april 2012 #9 Del Skrevet 15. april 2012 En dame som deiger seg. Som er deilig, men litt luremus Klassisk 80-talls uttrykk fra mine kanter av landet. Hvor i landet er det da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #10 Del Skrevet 15. april 2012 Nina i PH? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #11 Del Skrevet 15. april 2012 Nina i PH? :gjeiper: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 15. april 2012 #12 Del Skrevet 15. april 2012 Der jeg kommer fra er deiging slang for puling. Når vi deiger så puler vi, ergo er vel ei deigedame ei "pulbar" ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #13 Del Skrevet 15. april 2012 Hvor i landet er det da? Trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. april 2012 #14 Del Skrevet 16. april 2012 Har heller aldri hørt uttrykket. Da jeg så overskriften, trodde jeg på samme måte som Hoppetaujenta at det måte være beskrivelsen av en tykk dame. Jeg ser for meg en stor dame med myk kropp som samtidig også er blek i huden slik at det likner en bolledeig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå