Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg mener skikkelige mannfolk som er snille, kjekke og oppegående mannfolk.

Jeg har alltid hatt en greie på at det i noen land er "bedre" menn enn i andre land.... aner ikke hvorfor. Her er land hvor jeg tror de beste mennene bor:

- Canada

- Norge

- Nederland

- Østerrike

også i Seattle i Washington :fnise: HAHA, har INGEN anelse om hvorfor, jeg bare tror det. Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror de bor overalt, uansett hva flagg grensene rundt dem har. hvis du leter etter kjerne-menn, som du kaller det, så er det kanskje litt fjollete å lete etter dem med bakgrunn i ..skal vi kalle det fordommer?.. ovenfor hva land som er dårlig og hva som er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Er det mammadalter som er blitt for mye dullet med du mener? :filer: Ellers takk. Jeg liker litt bædere typer :rodmer:

Skrevet (endret)

Er det mammadalter som er blitt for mye dullet med du mener? :filer: Ellers takk. Jeg liker litt bædere typer :rodmer:

I Europa er det vel særlig i middelhavslandene vi finner disse mødrene som duller for sønnene sine, i Nord-Europa er mødrene litt mer tilbakeholdne med å favorisere sønnene, så sånn sett passer det vel bra at man finner færre mammadalter i de nevnte land. Om det er noe spesielt med menn fra de fire nevnte land som man ikke finner i like stor grad i Sverige, Danmark, Storbritannia, Tyskland er en annen sak.

Endret av Cuckold
  • Liker 5
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Har kun vært sammenmed norske menn, og er veldig fornøyd med de :fnise: , men har også alltid tenkt at Canadiske menn sikkert er noen flotte karer. Vet ikke hvorfor :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

kanadiske menn er tvilsomme!

Gjest Lykkeliky
Skrevet

kanadiske menn er tvilsomme!

Haha, sexy!!! :ler:

Skrevet

Haha, sexy!!! :ler:

yes, darlin' ?

Skrevet
:opplyser: Jeg har vært så heldig å vært sammen med en canadisk mann og der var det ingenting å klage på. Bortsett fra at avstanden ble for lang da jeg flyttet hjem..
Gjest Lykkeliky
Skrevet

yes, darlin' ?

Skikkelige manne-menn, akkurat som jeg liker dem :fnise:

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

:opplyser: Jeg har vært så heldig å vært sammen med en canadisk mann og der var det ingenting å klage på. Bortsett fra at avstanden ble for lang da jeg flyttet hjem..

OI! Kjenner et lite stikk av misunnelse enda jeg aldri har kjent en canadisk mann engang..... merkelige greier! Men har sett Wild Thing og, da, og han er et prakteksemplar på en norsk manne-mann :jepp:

Endret av Lykkeliky
  • Liker 1
Skrevet (endret)

For meg så går egentlig dette mer på willpower. Dette med å være ansvarsfull og "oppegående", krever egentlig bare at man vet hva som er "rett", og gjør det selv om det er vanskelig og krevende til tider.

Tror du finner slike menn over alt, tror ikke det har så mye med hvilket land man kommer fra.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Så som nederlender bosatt i Norge er jeg enda «bedre»? :P :P Bra for egoen min da, men om det er noen sannhet i at noen land har bedre menn, der tviler jeg på...

Skrevet

Ja, jeg mener skikkelige mannfolk som er snille, kjekke og oppegående mannfolk.

Jeg har alltid hatt en greie på at det i noen land er "bedre" menn enn i andre land.... aner ikke hvorfor. Her er land hvor jeg tror de beste mennene bor:

- Canada

- Norge

- Nederland

- Østerrike

også i Seattle i Washington :fnise: HAHA, har INGEN anelse om hvorfor, jeg bare tror det. Hva med deg?

Du har nok en litt for livlig fantasi :smoke: hehe

Skrevet

OI! Kjenner et lite stikk av misunnelse enda jeg aldri har kjent en canadisk mann engang..... merkelige greier! Men har sett Wild Thing og, da, og han er et prakteksemplar på en norsk manne-mann :jepp:

Det er bare fordi jeg er nordlending ^^ men takk, søtums :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...