AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Håret mitt har blitt veldig lang, og går nesten ned til navelen. Jeg har hatt like langt hår tidligere, men da hoppet jeg i det og klippet meg skulderkort, noe jeg var veldig fornøyd med i omtrent et år, før jeg ble lei og sparte ut til langt igjen (tok omtrent et år før det ble like langt). Nå vurderer jeg å klippe meg skulderkort igjen, men klarer ikke å bestemme meg! Jeg kledde kort hår sist jeg hadde det, men har lagt litt på meg siden (ikke mye, men er litt rundere i ansiktet), og er usikker på om jeg vil kle det like godt nå. I tillegg er jeg så glad i det lange håret mitt, at jeg er redd jeg kommer til å angre. Samtidig er håret ofte i veien, det blir fort flokete, og på slutten av dagen er det ofte en eneste stor klump av floker. Det tar lang tid før det tørker, og jeg føler ofte det bare henger rett ned som to lange gardiner. Men det er veldig sunt og fint, ikke slitt i det hele tatt. Er også redd for at jeg kan gjøre mye mindre med håret når det er kort. Samtidig blir det jo mye lettere, det tørker raskere, kjappere å fikse om morgenen... Dras mellom å beholde det langt og klippe det kort. Luksusproblem... Hva syns dere er finest, sånn generelt? Vil ikke legge ut bilde, så tenker ikke så mye på hva jeg kommer til å kle best, men bare... hvorfor kort hår er fint på en måte. Noen som vil hjelpe meg å bestemme meg?
eva-80 Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 hva med en mellomting ? klippe noe kortere, men andre fasong ? litt sånn trappe klipp ?
Glynis Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Samme hvor sunt og fint det er: hår ned til navlen er ekkelt. Det er for mye hår. Klipp!
apekatt Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Hår ned til navlen eller litt lengre enn midjen er såå vakkert. Da mener jeg selvfølgelig sunt hår! Det er utrolig fint, og folk kommenterer langt hår oftere enn en kort vanlig hår. Hadde ikke klippet det om jeg var deg, sparer til navlen selv.. :D Du kan for eksempel klippe det litt hvis det flokene plager deg så mye? Til litt over midjen kanskje? Om du klipper det til skulderen med en gang, kommer du kanskje til å angre.
Gjest Best Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Kan du legge ut et bilde av håret ditt? Lettere å gi et fornuftig råd da... Bortsett fra at det er DU som må trives med det:)
apekatt Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Kan du legge ut et bilde av håret ditt? Lettere å gi et fornuftig råd da... Bortsett fra at det er DU som må trives med det:) Enig. Legg ut et bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå