AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Ja har fått en ganske god tone med en jente fra England. Men problemet er jo det siste, og at hun er 16 og jeg er 17... Hva burde jeg gjøre? Kan ikke gjøre så veldig mye annet enn å snakke over telefon (dyrt) eller facebook og skype... Men vet ikke om det er så lurt å snakke så mye med henne.. Er jo også synd siden begge to har det skikkelig morsomt når vi snakker sammen og prater om alt mulig rart, tenker også på henne ganske ofte. Og det er sånn at vi snakker snakker flere timer på rad (egentlig hele dagen). Eneste er vel å besøke henne i sommerferien, men blir jo litt rart hvis bare jeg skal komme? Eller?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Du bør jo dra! Men må si det høres veldig sært ut å snakke hele dagen på nett med noen man ikke har møtt. 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Du bør jo dra! Men må si det høres veldig sært ut å snakke hele dagen på nett med noen man ikke har møtt. Jo vi har møtt hverandre, bare at hun dro nesten med en gang. Hva snakker dere om? Alt mulig rart. Mye tull osv, flørting, til mer personlige ting som at moren er død.
Steinar40 Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 (endret) Dere er så unge at det ikke er aktuelt for noen av dere å ha noe seriøst forhold allikevel; så dere kan like godt kaste bort noen år på dette som på noe annet. Ingen vet hva fremtiden bringer. Endret 15. april 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Dere er så unge at det ikke er aktuelt for noen av dere å ha noe seriøst forhold allikevel; så dere kan like godt kaste bort noen år på dette som på noe annet. Ingen vet hva fremtiden bringer. Jo er forsåvet sant det du sier. Uansett så blir jo avstandsforhold vanskelig, og spesielt når begge er så unge.
Cuddlegirl Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 (endret) Jeg sitter i samme problemstilling, og vet ikke helt om jeg skal møte han eller ikke. Men jeg syns du burde gå for det!! Endret 16. april 2012 av Cuddlegirl
RødeDrage Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Ta det fra en som hadde kjæreste i Canada som fjortenåring, det er ikke lett, men med god kommunikasjon og ofte nok besøk, så går det fint. Det koster ikke mange hundrelappene å fly til England, litt avhenging av hvor i England hun bor, så det skal nok gå greit
RødeDrage Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Jeg sitter i samme problemstilling, og vet ikke helt om jeg skal møte han eller ikke. Men jeg syns du burde gå for det!! Jeg mener at det alltid er verdt et forsøk 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 De er ikke for unge til å ha et forhold. En av mine nærmeste venner hadde et kjempeseriøst forhold fra 12 til 17 år.
Cuddlegirl Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Jeg mener at det alltid er verdt et forsøk Ja, du har nok rett. Bedre å angre på noe man gjorde enn å angre på noe man ikke gjorde.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 Tror jeg bare får prøve. Vet dere hvor mye det koster å fly til England? Vet bare ikke om jeg må dra med foreldrene mine (de lar meg ikke akkurat dra på ferie alene) eller om jeg må dra alene. Og da om jeg må bo for meg selv eller hos henne. Men kan jo igjen bli ganske rart føler jeg, og faren er ganske beskyttende, spess etter at moren døde. Men kan jo høre med henne, og jobbe sånn at jeg kan ha råd til å dra dit, og være der. Får vel bare høre med henne, får bare håpe at jeg ikke skremmer henne bort, men hun har jo sagt at jeg burde besøke "the U.K" siden jeg aldri har vært der
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 Jeg synese du bør dra. Det er jo slik jeg traff mannen min
RødeDrage Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Eh, sjekk Ryanair eller Norwegian for relativt billige flybilletter. For reise innad i UK sjekk tog på nationalrail.co.uk Om du kan bo hos henne er jo det supert, og jeg tror det er lurt å være åpen og ærlig med foreldre om det her, men ikke reis med dem, om du kan overtale dem til å la deg reise aleine, jeg veit ikke når du fyller, men kanskje vente til du er atten? Kanksje de vil la deg dra aleine da? :3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #15 Skrevet 18. april 2012 Jeg synese du bør dra. Det er jo slik jeg traff mannen min Eh, sjekk Ryanair eller Norwegian for relativt billige flybilletter. For reise innad i UK sjekk tog på nationalrail.co.uk Om du kan bo hos henne er jo det supert, og jeg tror det er lurt å være åpen og ærlig med foreldre om det her, men ikke reis med dem, om du kan overtale dem til å la deg reise aleine, jeg veit ikke når du fyller, men kanskje vente til du er atten? Kanksje de vil la deg dra aleine da? :3 Som sagt så skal jeg bare høre med henne først, vil ikke skremme henne eller ødelegge noe, og være helt sikker når jeg spør. Ja får eventuelt snakke med foreldrene mine, men vet ikke hvorfor, men har aldri vært særlig åpne med foreldrene mine når det kommer til sånne ting, teit nok synes jeg det er mer flaut. Kan jo selvfølgelig vente til jeg er 18, fyller 18 år i januar, men det er så lenge til :/ Beste sjansen ville evt. vært i sommerferien. Men burde vel dra, som sagt så liker jeg henne, og burde gi det hele en sjanse. Hadde jo også vært interessant å være i England generelt, siden jeg aldri har vært der som sagt.
RødeDrage Skrevet 18. april 2012 #16 Skrevet 18. april 2012 Som sagt så skal jeg bare høre med henne først, vil ikke skremme henne eller ødelegge noe, og være helt sikker når jeg spør. Ja får eventuelt snakke med foreldrene mine, men vet ikke hvorfor, men har aldri vært særlig åpne med foreldrene mine når det kommer til sånne ting, teit nok synes jeg det er mer flaut. Kan jo selvfølgelig vente til jeg er 18, fyller 18 år i januar, men det er så lenge til :/ Beste sjansen ville evt. vært i sommerferien. Men burde vel dra, som sagt så liker jeg henne, og burde gi det hele en sjanse. Hadde jo også vært interessant å være i England generelt, siden jeg aldri har vært der som sagt. Jeg synes for all del du skal dra! England er fett som fy (jeg bor i Wales, og det er mye samme greia) men sommerferien er nok kul. Jeg ville likevel sagt ifra til folka dine om at du planlegger å reise til England i sommerferien og bare dobbeltsjekke at de synes det er greit. Men for guds skyld, snakk med jenta først! Si at du har lyst til å treffe henne og at hvis hun vil, kan du komme til sommeren ^^,
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #17 Skrevet 19. april 2012 Jeg synes for all del du skal dra! England er fett som fy (jeg bor i Wales, og det er mye samme greia) men sommerferien er nok kul. Jeg ville likevel sagt ifra til folka dine om at du planlegger å reise til England i sommerferien og bare dobbeltsjekke at de synes det er greit. Men for guds skyld, snakk med jenta først! Si at du har lyst til å treffe henne og at hvis hun vil, kan du komme til sommeren ^^, Hehe når du sier det sånn Ja kommer jo selvfølgelig til å snakke med henne først, og hvor hun står. Vil ikke bare komme busende inn og risikere å stå der med skjegget i postkassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå