Gjest HunterLady Skrevet 15. april 2012 #21 Skrevet 15. april 2012 Jeg synes ikke spooning er kleint på ONS og har gjort det flere ganger uten at det har betydd noe mer enn selve kosen i øyeblikket. 2
akrich88 Skrevet 15. april 2012 #22 Skrevet 15. april 2012 Såpass ja. Så det er ikkje lik den munn-til-kjønnsorgan-stillingen folk nevner i hytt og pine? 69 trur eg den heiter. Nei, for den heter 69 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #23 Skrevet 15. april 2012 Hvis sex er så personlig hvorfor har du det med noen du traff for en time siden? Hvem har sagt en time? Liker jeg en mann, og det føles rett så ser jeg ikke problemet. For MIN del så har jeg ikke sex med menn jeg ikke liker, det må være kjemi, ONS eller ei, og kjemien finner man ut av rimelig kjapt. Sex er såpass personlig at jeg ikke vil ha det med en random uinteressant fyr, men møter jeg en jeg klaffer med på alle måter så ser jeg ikke problemet. Det er ikke enten å være jomfru til man blir gift eller ha sex med så mange som mulig, det finnes en mellomting. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå