Gå til innhold

Spoone med ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det vanlig akseptert å spoone med ONS etter at man er ferdig med pulinga. Hadde det vært ok for deg å ligge i skje etter å ha knulla med en ONS?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt unaturlig å spoone med en fremmed.

• Liker 1
Skrevet

Personlig ville jeg ikke gjort det, da mine ONS har handlet om å få seg et nummer for så å stikke rett etterpå :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å snu seg med ryggen til og sove. Eller enda bedre: Dra hjem (eller be ONS om å dra hjem.

Skrevet

Om man først sover over, så ja. For min egen del, hvertfall.

Om man ikke er hypp på å ligge inntil den man nettopp knulla, kan man heller dra hjem og sove.

AnonymBruker
Skrevet

Man er ofte full og slite, og orker ikke dra hjem.

Skrevet

Nei, etter ONS, så stikker man :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Nei, etter ONS, så stikker man :fnise:

:fnise:

Skrevet

Hva i all verda vil det si 'å spoone'?

Foruten det engelske preget er det mykje som høres merkelig ut med det uttrykket.

• Liker 1
Skrevet

Til den som skrev at det er unaturlig å spoone med en fremmed. For min del er det like unaturlig å ha sex med en fremmed, så heldigvis ikke en problemstilling som kommer til å bli aktuell i min nærmeste fremtid.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt unaturlig å spoone med en fremmed.

Er det mer naturlig å ha sex med en fremmed? :klo:

Synes det bare er koselig, men nå blir jeg bare med menn jeg liker hjem, og det kunne aldri falt meg inn å ha sex med en jeg ikke føler noe som helst for

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verda vil det si 'å spoone'?

Foruten det engelske preget er det mykje som høres merkelig ut med det uttrykket.

Å ligge i skje

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mer naturlig å ha sex med en fremmed? :klo:

For mange er det. Sex er sex, spooning er kos. Og kos er ikke noe man gjør med mennesker man ikke er glad i, eller?

Synes det bare er koselig, men nå blir jeg bare med menn jeg liker hjem, og det kunne aldri falt meg inn å ha sex med en jeg ikke føler noe som helst for

Lol. Som om du føler noe før en ONS...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For mange er det. Sex er sex, spooning er kos. Og kos er ikke noe man gjør med mennesker man ikke er glad i, eller?

Deg om det, men for min del er sex mer personlig enn kos...

Lol. Som om du føler noe før en ONS...

Kanskje en grunn for at jeg ikke har "ONS", det blir alltid til noe mer. Vet ikke med deg, men føler meg ikke så desperat at jeg MÅ ha sex med noen jeg ikke interesserer meg for overhodet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis sex er så personlig hvorfor har du det med noen du traff for en time siden?

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg liker å spoone litt, og ser ikke noe grunn til å ikke kose med et menneske jeg nettopp har hatt sex med.

Dessuten blir det flere omganger på morgenkvisten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter en ONS drar jeg som oftest på meg buksa og lusker hjemover.

Men dersom det føles riktig eller hun ønsker at jeg overnatter har jeg ingen problemer med at vi ligger i spoon.

Gjest "gjest"
Skrevet

Men er det greit å pule i skje på ONS da, eller blir der for mye av en "er glad i deg"-stilling?

Skrevet

Å ligge i skje

Såpass ja. Så det er ikkje lik den munn-til-kjønnsorgan-stillingen folk nevner i hytt og pine? 69 trur eg den heiter.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...