Gå til innhold

Hvor fester du sløret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser att de fleste har tenkt å feste sløret under toppen sin!!Jeg skal ha min over toppen så det står litt opp hvis dere skjønne sånn som på det øverste bildet.

http://www.bryllupsweb.no/nettbutikk/slor.html

Hvor fester du sløret?Over eller under toppen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal feste sløret akkurat over den kulen bak på hodet..

Skrevet

Tror nok jeg skal feste sløret på samme sted som deg Jens, skal jo bare ha det på en liten stund.

Skrevet

Jeg skal også ha sløret "oppå hodet", og ikke under alt håret liksom....

Skrevet

eg vil og ha sløret festa under frisyren slik at den forhåpentlegvis fine frisyren er synleg :)

Skrevet

Tari:Du må ha sløret under den frisyren ellers syns ikke håret ditt

Skrevet
Tari:Du må ha sløret under den frisyren ellers syns ikke håret ditt

Ja, det er det jeg tror også...Det vil jo se veldig rart ut med sløret over den frisyren..

Skrevet

Jeg og blir og sette opp håret lignende som Tari, så jeg skal ha det under "kulen"! :)

Skrevet

Jeg skal ha det over kulen, altså over all pynten, men jeg skal ta av sløret etter middagen sliken at pynten kommer frem.....

Men jeg skal ikke ha like "svulstig" kul, da....

Skrevet
Jeg skal ha det over kulen, altså over all pynten, men jeg skal ta av sløret etter middagen sliken at pynten kommer frem.....

Men jeg skal ikke ha like "svulstig" kul, da....

Hvordan skal du sette opp håret da Tex?

Skrevet

Jeg hadde mitt under. Synes det fort blir seende ut som en "fontene" hvis ikke. Hårsveisen kommer uansett bedre fram også!

Skrevet
Jeg hadde mitt under. Synes det fort blir seende ut som en "fontene" hvis ikke. Hårsveisen kommer uansett bedre fram også!

:D fontene :D

Skrevet

Under håroppsettet er penest synes jeg (på meg iallefall :wink: )

Passer liksom ikke å ha det over på de frisyren jeg skal ha. Jeg skal ikke ta av sløret etter middagen heller- chiffongslør veier jo ingenting, og jeg kjente ikke at jeg hadde det på meg ved sist prøving :D

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte være innloget for å se det bildet jeg.

Jeg også, men jeg registrerte meg fort også fikk jeg sett det :)

Skrevet

Det har jeg jammen ikke tenkt på, men tror det blir over jeg for min del, har ingen fin hårmanke å vise frem.

Skrevet
jeg skal feste sløret akkurat over den kulen bak på hodet..

Jeg festet også sløret mitt på denne måten. Har kort hår, så jeg synes dette ble penest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...