Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Vi kjøpe en CD-MP3 avspiller som presang til jul og lurer på om noen kan være galt med spilleren. Bruk av vanlig CD går greit, men ikke med brente MP3 filer - det skurer og hopper ved avspilling. Denne CD-en er testet i min bilstereo og der fungerer det helt fint. Jeg vurderer å klage på avspilleren, men tenkte jeg skulle lufte problemet her først. Jeg trodde at når en brenner MP3 filer så kan musikken avspilles i hvilken som helt spiller som tar MP3 filer, eller?
Saga Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Det kan være to ting. Enten er ikke CD'en "finalized", men det tviler jeg på at er problemet. Hva heter spilleren og står det i manualen at den kan brenne mp3 filer? Vanlige cd-spillere tar jo kun wav da.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Dette er spilleren, http://www.netthandelen.no/index.php?s=316...&expand=0,3,171 Det er en avspiller og ikke brenner. Jeg er fryktelig dårlig på tekniske ting :oops:
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 tabbet meg, leste ikke ordentlig
Mrs. B Skrevet 22. januar 2004 #5 Skrevet 22. januar 2004 Slik det står burde den fint kunne spille av mp3 cder. Jeg ville klaget om jeg var deg.
Saga Skrevet 22. januar 2004 #6 Skrevet 22. januar 2004 Det er bare å klage! Husk at kjøpsloven gjelder alltid når du ikke har sett varen før du har betalt for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå