-ida- Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Vi har i utgangspunktet booket en fotograf som driver i det små, men nå har vi prøvd å ringe henne i to uker både privat og på mobil. Uten svar. Synes dere vi bør satse på henne, jeg føler at hun er litt vel useriøs når hun ikke ringer opp igjen heller. Tørr ikke ta noen sjanser på dagen vår.
jea Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Syns dere burde ringe til dere får svar.,kan jo hende hun er på ferie..Jeg prøvde å ringe vår fotograf,fikk ikke tak på henne men hun ringte meg opp igjen etter ett par dager..Hun hadde vært på ferie i thailand.. Og hun driver for seg selv.. Så gi de en sjangs...
-ida- Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2004 Jeg er så i tvil, har hørt mye bra om henne. Men jeg vet hun er hjemme også og da gir det litt dårlig inntrykk.
Tari Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Ja, det virker jo litt rart. Det kan jo ha skjedd noe da, på det personlige plan. Jeg vet at da moren min døde i desember var det ingen som traff meg på telefone på laaang tid. Jeg ville ha sett det an litt, og om dere ikke får tak i henne så ville jeg ha byttet. Selv har vi en fotograf i "stefamilien" som er invitert i bryllupet, så forhåpentligvis kommer hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå