Gå til innhold

Noen som har sett på Revenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett på Revenge som går på tv3? Syns at det er en utrolig spennende tv-serie, og er veldig spennende!

Har gått glipp av noen episoder, er det noen som kan fortelle hva som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med på den serien, men vet ikke hvor langt tv3 har kommet med episodene.

Skrevet

Har fulgt med på det fra det startet i USA, så venter nå på episode 17 som kommer til uka. Jeg vet ikke hvor langt det er kommet på norsk tv, hvis du beskriver litt eller har konkrete spørsmål så kan jeg prøve å svare :)

Skrevet

Har fulgt med på det fra det startet i USA, så venter nå på episode 17 som kommer til uka. Jeg vet ikke hvor langt det er kommet på norsk tv, hvis du beskriver litt eller har konkrete spørsmål så kan jeg prøve å svare :)

Den siste episoden jeg så var når han forfatteren fikk huset sitt brent ned. Var han medvirkende med at ho ble sperret inne når ho var liten?

Er spent på om Emily kommer i fengsel neste sesong.

Skrevet

TV3 har akkurat sendt episode 12.

Skrevet

Dør han kjæresten til Emily ?

Skrevet

Dør han kjæresten til Emily ?

Tror det er Tyler som dør..har hørt at det blir trekant drama mellom Daniel,Emily og han bar-fyren..husker ikke hva han heter akkurat nå.

Skrevet

Tror det er Tyler som dør..har hørt at det blir trekant drama mellom Daniel,Emily og han bar-fyren..husker ikke hva han heter akkurat nå.

Men blir ikke Daniel skutt på bryllupsfesten? Var det ikke det vi fikk se i den aller første episoden? :klo:

Håper Emily ender opp med han i baren jeg:)

Skrevet

Den siste episoden jeg så var når han forfatteren fikk huset sitt brent ned. Var han medvirkende med at ho ble sperret inne når ho var liten?

Er spent på om Emily kommer i fengsel neste sesong.

Hehe, akkurat det kan jeg faktisk ikke svare på.. Har kun sett litt av den episoden, så den egentlig sammen med ei venninne men jeg sovnet og har ikke sett den siden. Men tror han fyren hadde noe med fortiden hennes å gjøre ja.

Men blir ikke Daniel skutt på bryllupsfesten? Var det ikke det vi fikk se i den aller første episoden? :klo:

Vi så aldri ansiktet på ham i første episoden, så vi skal tro at det er Daniel, og det gjør de helt først i serien også, før de oppdager at det faktisk er Tyler som er død og ikke Daniel.

Skrevet

Når Emily var liten skulle fortatteren intervjue henne og fremstille faren hennes som uskyldig i sin nye bok. Men han gjorde det motsatte og skrev en bok om at han var skyldig og vridde på ordene hennes. Dermed havnet han på "hevnelisten". :)

• Liker 1
Skrevet

har sett alt fra nettet. Trist man må venne seg til å vente på neste sesong.

Skrevet

Når Emily var liten skulle fortatteren intervjue henne og fremstille faren hennes som uskyldig i sin nye bok. Men han gjorde det motsatte og skrev en bok om at han var skyldig og vridde på ordene hennes. Dermed havnet han på "hevnelisten". :)

Okei! Henger med litt bedre nå, hehe. Syns at Emily er en utrolig god skuespiller, spiller rollen utrolig bra!

Skrevet

Serien er utrolig bra! Følger med på tv3. Er dette en spoiler-tråd?

Gjest Bella111
Skrevet

har sett alle episoder som er kommet til nå:) ny episode imorn:) vis du vil se på nettet anbefaler jeg sidereel.com:)

Skrevet

Spennende at ny ep kommer i morgen! Har sett tom ep 16. Kiipt å vente så lenge ja... sitter å venter på Private Practice også jeg :gjeiper:

Skrevet

Spennende at ny ep kommer i morgen! Har sett tom ep 16. Kiipt å vente så lenge ja... sitter å venter på Private Practice også jeg :gjeiper:

Litt OT, men private practice gikk jo i går kveld så den ligger vel ute nå? :)

Skrevet

Åååå herlig da kan jeg skaffe meg den når jeg kommer hjem i dag!!

Skrevet

Serien er utrolig bra! Følger med på tv3. Er dette en spoiler-tråd?

Ja. Har ikke så veldig mye å spoile med selv, men hvis andr vil spoile så er ikke det noe problem :-)

Skrevet

Noen som vil fortelle hva som skjedde i går? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...