Gå til innhold

Hvem her inne har høyest utdannelse?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Bare lurer - hvem her inne har flest vekttall og høyest utdannelse? Hvilken utdannelse har du og hvor mange år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utdannet sivilingeniør, 5 år på høyskole, 100 vekttall blir vel det.. Ferdig utdannet for 4 1/2 år siden, tenker litt på om jeg skal ta noe mer f.eks. innen økonomi.

Blir nok kraftig slått av universitetsfolk, mange av mine venninner studerer ennå og vil ha minst 10 år studier bak seg når de er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig bare 4 års utdannelse, men når jeg er ferdig vil jeg ha studert i 6 1/2. Hvor mange vekttall jeg har blir umulig å svare på, for de første tre årene studerte jeg i England hvor de har et annet system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyest utd. er det mål på noe?

Det er vel ikke tenkt til statistikk, men kan da være interessant likevel? Ivertfall like interessant som hva folk har på nattbordet og hvor lang reiseveg de har til jobb, om man nå skal sjekke parametre på folk..

Jeg vet det er en her som driver på med doktorgrad, det blir vel 8 år på universitet. Husker ikke brukernavnet.. Selv har jeg rundt 100 akademiske vekttall i min grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utdanelse og vekttal ligger jeg under fari (eller heter det pari),men

i livets skole er jeg nok en av de som kan skilte med lengst fart.58 år til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er en her som driver på med doktorgrad, det blir vel 8 år på universitet. Husker ikke brukernavnet..

Ethereal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg har to halve år på videregående, gikk aldrig ferdig noe :oops:

Så jeg har ikke mye til utdannelse, men med lærevansker osv, så har det liksom ikke vært ideelt for meg med skole. Nå skal jeg begynne å ta div kurs i stede :D

Lenke til kommentar