Lykkelitenen Skrevet 21. april 2012 #21 Skrevet 21. april 2012 Deler kollektivkjøkken med en slik som ts beskriver og han kombinerer griseri med totalt blindhet når det gjelder flekker og søl, så komfyren er stort sett dekket i fett og diverse sauser. Lækkært!
Pria Skrevet 21. april 2012 #22 Skrevet 21. april 2012 Deler kollektivkjøkken med en slik som ts beskriver og han kombinerer griseri med totalt blindhet når det gjelder flekker og søl, så komfyren er stort sett dekket i fett og diverse sauser. Lækkært! På tide med husmøte? 1
Dolce Skrevet 21. april 2012 #23 Skrevet 21. april 2012 Hva slags idioter er dere egentlig sammen med??? Kanskje våre menn har andre egenskaper også? Min er en katastrofe hvis han får håndtere en stekepanne, men varter opp med gourmetmat ellers. Og er søt, og snill, og romantisk, og får meg til å le. Og faktisk ganske pen ;-) Så jeg bor ikke med en idiot. 3
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2012 #24 Skrevet 21. april 2012 Hatt ca 3 ganger i semesteret, men han ser det rett og slett ikke selv. Vi tar de topp igjen og igjen og igjen og igjen, til og med banket på døren hans og bedt han vaske over komfyren, null respons. Men jeg flytter om 2 mnd og lover meg selv at alle fremtidige kjærester skal få ett lite vaskekurs
Pria Skrevet 21. april 2012 #25 Skrevet 21. april 2012 Kanskje våre menn har andre egenskaper også? Min er en katastrofe hvis han får håndtere en stekepanne, men varter opp med gourmetmat ellers. Og er søt, og snill, og romantisk, og får meg til å le. Og faktisk ganske pen ;-) Så jeg bor ikke med en idiot. Menn som holder på sånn og ikke vil lære pga. noe machotull er idioter. 1
Pria Skrevet 21. april 2012 #26 Skrevet 21. april 2012 Hatt ca 3 ganger i semesteret, men han ser det rett og slett ikke selv. Vi tar de topp igjen og igjen og igjen og igjen, til og med banket på døren hans og bedt han vaske over komfyren, null respons. Men jeg flytter om 2 mnd og lover meg selv at alle fremtidige kjærester skal få ett lite vaskekurs Gi han en advarsel om at han blir kastet ut, det er nok av fine folk som er på jakt etter et sted og bo som ikke er griser.
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2012 #27 Skrevet 21. april 2012 (endret) Studentbolig, så valget er nok ikke vårt. Men som jeg sa til en av de andre som bor her, når det blir vaskekontroll til sommeren får de resterende ikke godkjent og må betale for vasking, så det blir nok forhåpentligvis en tankevekker Da er vi som flytter allerede ute og kan ha god samvittighet Edit: HAHAHAHA; gikk på kjøkkenet for å hente en kopp og der står han og legger eggerøre over på en tallerken. Sier "Veldig fint om du vasker over ovnen før du går" og får til svar "Det er jo ikke så skittent...?". Jeg kunne ikke dy meg og svarte han med "Nei, så skittent er det ikke, det ser bare ut som om ovnen er brun og ikke hvit". Nå blir det spennende å se om han har vasket over til jeg kommer tilbake Endret 21. april 2012 av Lykkelitenen 1
loffen Skrevet 21. april 2012 #28 Skrevet 21. april 2012 (endret) Katten vår luktet svidd okse i flere uker. Takk for dagens gode latter! Mannen her er akkurat likedan. Når han steker kjøttdeig til taco for eksempel, er plata på fullt, og kjøttdeigen se ut som frysetørret kaffe når han er ferdig med den. Endret 21. april 2012 av loffen
Gjest Tirkes Skrevet 6. juni 2013 #29 Skrevet 6. juni 2013 I vår omgangskrets freses det på samme måten over kvinnfolk. Jeg har to venninner som er veldig like meg i at matlaging er kjedelig. Så vi går derfra - og glemmer hva vi drev med. Så... brent mat. ELLER - så skrur vi opp varmen i den brilliante idé om at mer varme = kortere tid før maten er stekt. Dette har resultert i at jeg ikke lengre får lov å ta i stekepanna, og er evig grønnsaksskreller/hakker og borddekker. Kvinner, ass!
Gjest Tirkes Skrevet 6. juni 2013 #30 Skrevet 6. juni 2013 Ok... Hvordan i hel.. havnet dette emnet på første siden over nytt innhold? Jeg ser datoene NÅ. Og føler meg lurt. 1
Nowayback Skrevet 6. juni 2013 #31 Skrevet 6. juni 2013 Makan til klaging på mannfolk og matlaging her da! Jeg er god til å lage mat:-)
Wonders Skrevet 6. juni 2013 #32 Skrevet 6. juni 2013 hos oss er det jeg som er hardhendt. Samboeren gjorde det da enkelt for meg... Det blir perfekt hver gang, samme hvor fort det går. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2013 #33 Skrevet 6. juni 2013 Enten så er plata av, eller så står den på max. Hva er poenget med alle innstillingene i mellom? Det er jo bare for treiginger. Digresjon, men alikevel: Håper at du ikke kjører i trafikken på samme måten.
Sweet77 Skrevet 6. juni 2013 #34 Skrevet 6. juni 2013 Haha, morsom tråd!! Min mann er heller ingen magiker på kjøkkenet. Eller jo, på en måte forresten, i alle fall så finner ikke jeg noen annen forklaring på hvordan han greier å få brannalarmen til å ule hver gang. Det var i den gamle leiligheten, riktignok. Her vi bor nå så er løsningen at vi plasserte den utenfor kjøkkenet, lukkbar dør og vinduer på vidt gap. Noen mannfolk går det bare ikke å lære opp. Altså, noe bedre har han blitt: han starter gjerne ut med en OK varme, men så blir han utålmodig, eller han tenker at "det kan jo umulig bli stekt om det ikke står på FULLT", og så skrur han opp. Uforbederlig, altså. Håper ikke sønnen "arver" kjøkken-egenskapene hans
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2013 #35 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Tror at de fleste husholdninger hadde hatt veldig godt av en privat-uke med selveste Hellstrøm på besøk, og nå mener jeg meg selv inkludert altså. Det er ikke alle det "ligger for" å lage mat. Ikke alle fikk interessen inn med genene, og det er et lite handicap å ikke kunne lage mat kanskje, men slett ingen forbrytelse. Hermetikk og boksåpner fortoner seg for noen som en gave fra Gudene, og de er fornøyd med det. Helt greit. Endret 6. juni 2013 av Hoppetaujenta
FrøkenBaker Skrevet 6. juni 2013 #36 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er visst mann på innsiden når det gjelder visse ting. Liker matlaging, men det blir gjerne brent, får ofte sjekket brannalarmen og kjøkkenet ser ut som et kaos som ikke kan forklares med bare matlagingen. Vet knapt hvordan jeg får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå