Gå til innhold

Menn og eggsteking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i huleste skrur de platen på 2000 og freser eggene? f...meg fett over en lav sko.

Samme med bacon. De skal helst være svart og sprø...................

Tror ikke de vet hva ordet speilegg betyr...............

Skrevet

Hahaha, tenkte på det samme her en dag. Varme på FULLT og røyklagt leilighet etterpå :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare egg og bacon som skal stekes på full varme slik at det kremeres. Alt skal på full varme! Grønnsaker, kjøtt og fisk. Ifølge alle de mennene jeg kjenner......................................

Og å vaske opp etter seg har man ikke hørt om.

Dere må lære dere til å vaske hele kjøkkenet når fettet spruter.

• Liker 1
Skrevet

BAcon skal jo være skikkelig crispy. Jeg syns bacon i Norge er ræva, får det aldri skikkelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten så er plata av, eller så står den på max. Hva er poenget med alle innstillingene i mellom? Det er jo bare for treiginger.

:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BAcon skal jo være skikkelig crispy. Jeg syns bacon i Norge er ræva, får det aldri skikkelig.

Bacon blir ræva om det ikke gjøres skikkelig. Kjøp skikkelig bacon. Du må ha det i panna i 40 min om det skal bli perfekt.

AnonymBruker
Skrevet

Enten så er plata av, eller så står den på max. Hva er poenget med alle innstillingene i mellom? Det er jo bare for treiginger.

:popcorn:

Blir så forbanna...dem tror det går fortere å lage mat ved å skru platen på fullt. Ovnene ser ut som fy etterpå.

I dag kokte han poteter. Fylte kaserollen med vann,oppi med poteter,så vannet sto til kanten. Platen på 2000 så gikk han. Skal du ikke passe på? Jo,men det tar minst 25 min var svaret.

Når det kokte opp så hørtes det ut som hundre sinte katter sto å freste. Brent fast i komfyren,og fy og h....

• Liker 6
Skrevet

Bacon blir ræva om det ikke gjøres skikkelig. Kjøp skikkelig bacon. Du må ha det i panna i 40 min om det skal bli perfekt.

HVOR? Jeg har iallfall aldri funnet noe som smaker virkelig godt og salt.

Skrevet

Sikker på at de mennene som er nevnt i tråden her ikke bare later som om de er udugelige til å lage mat, for å få dere til å gjøre det istedet?

Kjent tricks. :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at de mennene som er nevnt i tråden her ikke bare later som om de er udugelige til å lage mat, for å få dere til å gjøre det istedet?

Kjent tricks. :gjeiper:

*shhhhhhhhhhh...* :nei:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg heller ikke helt igjen, enten så er de veldig dårlige generelt til å lage mat eller så gir de bare f.....Mulig jeg er spesiell i denne sammenheng fordi jeg er mann, men står for nesten all matlaging her i huset og er litt sånn over middels interessert i kokkelering. Når det gjelder steking av bacon så skal det være litt varme på, men det er jo ikke kullstumper man vil spise, eller? Går også fint og steke bacon i ovnen på bakepapir og da blir det ikke noe fettspruting heller.....

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

jeg foretrekker menn som er dårlig til matlaging.da får jeg gjøre det selv :danse:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hahahaha.. høres ut som meg :skratte: :skratte: fordi mat skal lages på 200 :skratte: neida. dette gjelder jo ikke alle menn. og jeg er kvinne :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen menn som lager mat på den måten.

Skrevet (endret)

Min samboer er kjøkkensjef her i heimen, og han er utrolig flink til det meste.

Bortsett fra når det skal stekes i stekepanne... Da overtar jeg.

Steking for ham = kremering, og røyklegging av hele kjøkkenet og minst halve nabolaget.

Men han er utrolig flink til å lage div. gryteretter, pastaretter, risotto, supper, kaker, og ovnsbakte retter med fisk, kylling, kjøtt.

Men gi mannen en stekepanne? Nei.

Sist gang kremerte han noen T-bone steker til det ugjenkjennelige. Dvs. kullsvart utenpå og blodig inni. Og kjøkkenet måtte vaskes fra gulv til tak. Katten vår luktet svidd okse i flere uker.

Endret av Dolce
  • Liker 7
Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Mannen min er også kjøkkensjef, men han er rimelig god med stekepanne, mye bedre enn meg :)

Egg og bacon og biff og denslags får han ta seg av ;)

Broren hans, derimot, er en katastrofe på kjøkkenet :fnise:

Endret av Applecore
AnonymBruker
Skrevet

Katten vår luktet svidd okse i flere uker.

:hoho:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med baconet fra Tulip (dansk) selges bla. på Rema og Ica.

Og hvis mennene deres griser så fælt og brenner alt så lær dem det til å gjøre det riktig da vel?? Og hvis de ikke vil lære så får de ikke lov, jeg vile aldri godtatt at de sotet ned kjøkkenet og griset fett overalt. Hva slags idioter er dere egentlig sammen med???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...