Isiselin Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Siden jeg var lita jente har jeg drømt om mørkerøde roser og forglemmegei i brudebuketten min. Det jeg lurere på er bare om når forglemmegei blomstrer? Og om dere som er så flinke til å finne linker her og der kunne ha hjulpet meg med å finne bilder av forglemmegei og roser i buketter så hadde jeg blitt superglad!
-ida- Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 I juni bør det gå bra! Det er min yndlingsblomst bare så du vet det, de de kunne skaffe den til meg i august men det ville bli veldig dyrt! Hør med butikken din. Men du kan plukke det selv ute i juni.
zmurfette Skrevet 22. januar 2004 #3 Skrevet 22. januar 2004 Har forglemmegei i hagen i august også, jeg... De jeg har blomstrer to gagner i løpet av sommeren, en om våren (mai-juni) og så igjen om høsten (august-september). Trodde ikke mine forglemmegei var annerledes enn andre...
Gjest lmari Skrevet 22. januar 2004 #4 Skrevet 22. januar 2004 En blomsterbutikk skal vel strengt tatt kunne skaffe hva som helst av blomster - når som helst på året? .. mamma hadde liljekonvall i buketten da hun giftet seg i mars 1976... Tror det dyrkes mye blomster i drivhus, bla i Nederland. Spør i butikken, da vel?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 Joda, det meste kan skaffes til alle årstider, men da må du være forberedt på å betale for det... Har DU lyst til å betale 250 kr pr gren alstromeria i august? Eller 350 pr Calla? Det har litt med penger å gjøre også, og at selv om du er villig til å betale det det koster for de fire callaene i akkurat den fargen du vil ha, så får ikke butikken en pakke med fire calla, men kanskje 20 - og de koster like mye alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå