-ida- Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Til der som har kjøpt sko på brudebutikk hvor lang leveringstid er det på dette. har prøvd et par på Kristins som jeg likte veldig godt men kjolen kommer jo ikke før i mai og da kan jeg jo ikke kjøpe sko før jeg er 100% sikker på at den er her.
Tari Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Til der som har kjøpt sko på brudebutikk hvor lang leveringstid er det på dette. har prøvd et par på Kristins som jeg likte veldig godt men kjolen kommer jo ikke før i mai og da kan jeg jo ikke kjøpe sko før jeg er 100% sikker på at den er her. Der jeg skal kjøpe sko har de de fleste skoene på lager...Men, jeg tror ikke det tar mer enn 4 uker ihvertfall. Hvilken kjole skal du ha, og hvilke sko har du tenkt?
-ida- Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2004 Jeg skal ha Magggie sottero kjole med olympia og har sett på noen med litt gullbrokade på en måte. Kjolen er i fargen light gold. Men jeg må jo vite hvor lang kjolen er og sånn i forhold til skoene, jeg vil bli så høy jeg kan!
Livva Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Mine sko tok 3 uker før jeg fikk, men det var helt fra USA :D så jeg kan aldri tro det tar lenger enn det.
Tari Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Jeg skal ha Magggie sottero kjole med olympia og har sett på noen med litt gullbrokade på en måte. Kjolen er i fargen light gold. Men jeg må jo vite hvor lang kjolen er og sånn i forhold til skoene, jeg vil bli så høy jeg kan! Jeg tenkte bare å se på den jeg da...liker veeeeldig godt brudekjoler da..
-ida- Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2004 Er ikke god på data men håper dette går bra: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=10265
Tusenogtredve Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Ta vekk 2-tallet etter www så er linken fin. Flott kjole, forresten!
¤Tiili¤ Skrevet 21. januar 2004 #8 Skrevet 21. januar 2004 Jeg bestilte skoene søndag ettermiddag på internett, og de kom i posten onsdagen! :o Synes det var kjemperaskt levert!
Tari Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Er ikke god på data men håper dette går bra: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm?action=details&product_id=10265 Veeeldig fin kjole..Ang. lenge på kjole i forhold til sko så er det jo stort sett bare tuppene som syns da. Men, du må jo selvfølgelig prøve skoene til kjolen før du kjøper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå