glassmanet Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Heei. Jeg skal reise til USA til sommeren. Fra 25 juli til 7 august. Nå er jeg plutselig blitt VELDIG usikker på hvor. Planen var Miami, men har lest en del om at været kan være veldig usikkert på den tiden. Jeg vil reise et sted man kan ha varme og masse sol, og shopping. Helst litt parker også, men de har jo disneyworld/seaworld på begge steder. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Lykkeliky Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Jeg har vært på begge steder og vil så sbsolutt anbefalle Miami. Ingen tvil, faktisk!
reiselyst72 Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Enig med Lykkeliky. Miami (kombinert med Orlando) er mye mere ferie. Du får badeferie i Miami og i Orlando har du parker plus veldig gode Outlet Malls for shopping. Hotellprisene er også lavere i Orlando. Bor du på South Beach i Miami kan du fint klare deg uten leiebil de dagene du bor der. LA er lengre flytur og en stressende storby. Du må ut av byen for å finne strender. Været i Miami er varmt og du kan få noen "thunderstorms" med mye regn og torden, men jeg har vært der på sommeren flere ganger og kost meg.
belle_ Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Eneste kjipe med Miami er at det regner sånn hver dag.. Ikke så lenge, men uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg var i LA i fjor (men det var bare som en liten bit av en lenger USA-ferie) og der var det hvert fall veldig bra. Vi hadde riktig nok leiebil og reiste rundt (anbefales), så det var mer enn en strandferie. I LA har de mange parker av forskjellige slag som man kan slå i hjel masse tid i også er det varmt og deilig. Jeg har vært i Orlando tidligere og det er mer pensjonist og barneferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå