Tari Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Vi har en sønn som vil være 18 måneder når vi skal gifte oss. Han skal være med i kirken, men etter det tenkte vi at han skulle være hos noen andre..Men, problemet er jo at de som kunne ha hatt han er i bryllupet Kan vi spørre en som jobber i barnehagen? Er det helt feil? Han går i en foreldredrevet barnehage og vi har et veldig godt forhold til de. Er det noen som jobber i barnehage her? Vil det bli tatt ille opp?
-ida- Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Vi har nesten det samme problemt han er da 20 mnd og vi ber jo alle han kjjenne. mne noen av gjestene våre har jo barn selv og de har sagt at vi kan ha han hos besteforeldrene til en av dem. han kjenner jo barna og da har han noen å leke med den dagen. Hvis ikke dette går skal noen venner av foreldrene mine passe han hjemme hos dem så han i allefall er i vante omgivelser. Vi må bestemme oss snart så han blir trygg på de som skal passe han og for min egen nattesøvn. Vi vil jo alle det beste for barnavåre om dere føler at dette er riktig synes jeg at dere kan spørre dem. Men husk at de har mye barn på jobb og vil kanskje ha fritiden barnefri. Men dette føler der best selv synes jeg. Det er jo tross alt en spesiell dag.
Gjest Tex Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Du kan fint spørre de som jobber i barnehagen. Gjerne hvis det er en ung jente der som ikke har egne småbarn, som du kanskje har et litt ekstra godt forhold til. I barnehagen hos oss har vi flere som ofte er barnevakt. Det er mer vanlig enn folk kanskje tror.
Tari Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2004 Men husk at de har mye barn på jobb og vil kanskje ha fritiden barnefri. Det er det jeg tenker på også...men de er fryktelig glad i han , og sitter gjerne og skravler med oss lenge etter at barnehagen har stengt fordi de syns det er så koselig (virker det som da ) tror jeg spør jeg, de kan jo ikke gjøre annet enn å si nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå