Gjest Gjest Skrevet 18. april 2012 #881 Skrevet 18. april 2012 Jeg trenger et forhold jeg og da for å leve best mulig økonomisk. Singel er ikke akkurat gunstig. Men det er et fangenskap ja. Mister all sexuel frihet og venter på dommedagen til dama får rynker og legger på seg. Ditt svake og patetiske menneske. Respekt skal du lete lenge etter. på tide å slutte med tutt og sutteklut og tre inn i de voksne sine rekker. Så kjipt det må være å ikke være selvstendig og ute av stand til å ta ansvar for seg selv. si meg en ting: er du pleietrengende?? 6
TSPia Skrevet 18. april 2012 #882 Skrevet 18. april 2012 Vi skriver nu litt frem og tilbake. Har bedt han svare meg på hvorfor, hva det er som skjer inni hodet på han når han gjør sånt. Han kan ikke svare, sier at han ikke skjønner selv og at han forstår at han fremstår som en idiot. Skrev at jeg kunne gå ut å få meg noe akkurat når jeg ville. Vet ikke hvorfor jeg skrev det egentlig, har ikke noe fornuftig å si tror jeg... Fikk svar om at det var han så klar over, at jeg er det skjønneste han vet om. Man gjør jo ikke sånt om man har det skjønneste man vet om?! Nei, føler at det hele stopper opp nå, eller kanskje det er motsatt, jeg har bare ikke fler spørsmål og det er jo synd siden han svarer.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #883 Skrevet 18. april 2012 Nei, føler at det hele stopper opp nå, eller kanskje det er motsatt, jeg har bare ikke fler spørsmål og det er jo synd siden han svarer. Skriv ned spørsmålene du får i løpet av en dag om du ikke kan ta kontakt der og da. Gå igjennom tråden din her og se på spørsmålene dine, send de til han og se om du får noen svar
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. april 2012 #884 Skrevet 18. april 2012 Et forslag til spørsmål: "Hva har du da tenkt å gjøre for å endre dette?" 10
Gjest Elyssa Skrevet 18. april 2012 #885 Skrevet 18. april 2012 Eller 'Hvorfor skal jeg bli i dette forholdet?' 6
Gjest anonym Skrevet 18. april 2012 #886 Skrevet 18. april 2012 Vi skriver nu litt frem og tilbake. Har bedt han svare meg på hvorfor, hva det er som skjer inni hodet på han når han gjør sånt. Han kan ikke svare, sier at han ikke skjønner selv og at han forstår at han fremstår som en idiot. Skrev at jeg kunne gå ut å få meg noe akkurat når jeg ville. Vet ikke hvorfor jeg skrev det egentlig, har ikke noe fornuftig å si tror jeg... Fikk svar om at det var han så klar over, at jeg er det skjønneste han vet om. Man gjør jo ikke sånt om man har det skjønneste man vet om?! Nei, føler at det hele stopper opp nå, eller kanskje det er motsatt, jeg har bare ikke fler spørsmål og det er jo synd siden han svarer. Jeg hadde forlangt at hvis jeg skulle bli værende med en slik mann så MÅTTE han søke hjelp for sin sex/flørte/bekreftelsesavhengighet Er det et alternativ for deg ? ...siden du ikke for lenge siden har pakket sakene hans og sendt ham på dør...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #887 Skrevet 18. april 2012 Syns det er veldig umoden av dere å ta oppgjøret på sms, men det kan jo være forklaringen på at forholdet sliter............ 2
TSPia Skrevet 18. april 2012 #888 Skrevet 18. april 2012 Jeg skrev at jeg ikke viste om det fantes noe i verden som kunne gjøre dette bedre, at jeg kunne tro på han igjen? Skrev at jeg skulle ønske jeg klarte å bli rasende på han, ikke bare føle fortvilelse og sorg. Så spurte jeg om hvordan han kunne være så respektløs mot seg selv og oss? Kanskje han mangler respekt for seg selv? Selvfølelse? Han svarte at nå var jeg inne på noe vanskelig, at han ikke visste hva han skulle si...
TSPia Skrevet 18. april 2012 #889 Skrevet 18. april 2012 Syns det er veldig umoden av dere å ta oppgjøret på sms, men det kan jo være forklaringen på at forholdet sliter............ Ja, mulig, men dette er den måten jeg får han til å kommunisere på nå... Noe endelig oppgjør har vi nok ennå ikke tatt. 2
LadyM Skrevet 18. april 2012 #890 Skrevet 18. april 2012 Kjære Pia. Gå tilbake til begynnelsen av tråden og gjenopplev det du har skrevet der, fra mistanken og til avsløringa. Det er den faktiske hendelsen som er viktig her, alt annet er bevegelig og foranderlig. Så tenker du over hva det gjorde/gjør med deg og om du orker å gjennomgå dette igjen, og om det er verdt det. Da får du svaret på om du skal bli eller gå. Jeg har erfart at ei ulykkelig mor er ei dårligere mor enn e lykkelig ei. Så enkelt er det. Det som får meg til å rasle med sabelen er at det virker ikke som om han er interessert i hvordan DU har det, bare fokus på hva han har gjort og hvorfor han gjorde det. Han tenker ikke først og fremst på deg og hva du har måttet gjennomgå, virker det som. Og da kommer man ingen vei med "reparasjonen". Da styrer han hva du skal føle, med å gjøre ingenting! 4
Gjest Elyssa Skrevet 18. april 2012 #891 Skrevet 18. april 2012 Syns det er veldig umoden av dere å ta oppgjøret på sms, men det kan jo være forklaringen på at forholdet sliter............ Hvis det fungerer, så gjør vel ikke det noe? Noen har lettere for å kommunisere skriftlig. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #892 Skrevet 18. april 2012 Jeg synes sms og mail kan være nyttig når man vil være presis i formuleringene sine, og ikke minst være sikker på hva den andre egentlig sa. Her virker det fornuftig å skrive fremfor å si en masse til hverandre, i en situasjon som lett kunne glidd ut av kontroll og man endte med å ha sagt ting man ikke mente. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #893 Skrevet 18. april 2012 Jeg har erfart at ei ulykkelig mor er ei dårligere mor enn e lykkelig ei. Så enkelt er det. Og du, LadyM, kan vite at hun blir mer lykkelig av å gå.. av å kanskje sitte i en toromsleilighet med fire barn, en økonomi som gjør at hun ikke kan unne seg noe, et liv der hun må sende fra seg barna annenhver uke???
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #894 Skrevet 18. april 2012 Hvis det fungerer, så gjør vel ikke det noe? Noen har lettere for å kommunisere skriftlig. Uansett så er dette en løsning man tar når man er 17.................
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. april 2012 #896 Skrevet 18. april 2012 Og du, LadyM, kan vite at hun blir mer lykkelig av å gå.. av å kanskje sitte i en toromsleilighet med fire barn, en økonomi som gjør at hun ikke kan unne seg noe, et liv der hun må sende fra seg barna annenhver uke??? Det gjør man selvfølgelig ikke, men synes du det ser ut til at TS er spesielt lykkelig nå, eller at det er så store håp om at hun blir det i nærmeste framtid hvis situasjonen fortsetter som nå
Gjest Elyssa Skrevet 18. april 2012 #897 Skrevet 18. april 2012 Uansett så er dette en løsning man tar når man er 17................. Eller kanskje har 4 barn som springer rundt beina på en hele tiden...? 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #898 Skrevet 18. april 2012 Eller kanskje har 4 barn som springer rundt beina på en hele tiden...? De fire barna er desto større grunn til å gjøre dette på en voksen måte.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #899 Skrevet 18. april 2012 Det gjør man selvfølgelig ikke, men synes du det ser ut til at TS er spesielt lykkelig nå, eller at det er så store håp om at hun blir det i nærmeste framtid hvis situasjonen fortsetter som nå Det har jo knapt gått noen dager da. Man forlater ikke et samliv med 4 barn på 72 timer. Skjønner folk på KG ingenting om forpliktelsene det innebærer å ha barn???????????? 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. april 2012 #900 Skrevet 18. april 2012 Det har jo knapt gått noen dager da. Man forlater ikke et samliv med 4 barn på 72 timer. Skjønner folk på KG ingenting om forpliktelsene det innebærer å ha barn???????????? Fra denne episoden ja. Forrige episode skjedde mens TS var gravid, altså mens hun var på sitt mest sårbare. Selvfølgelig er det barn inne i bildet her, og man skal ta hensyn. Men i følge det ts selv skriver så er dette egentlig ikke noe nytt, men denne gangen kjørte ts på tiltross for hånliggjøring av mannen og fikk bevis. Der står situasjonen nå, og på meg virker situasjonen rimelig fastlåst. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå