Gå til innhold

Hva f*** skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at det var oppstått en feil i explorer og at siden ville bli lukket. Trykker på den ok knappen og når jeg tok opp en internettside igjen da er det adressefeltet borte... Der man skriver inn den internettadressen man vil til altså. Startet maskinen på nytt men det hjalp jo ikke :evil: Jeg vil ha tilbake denne men hvordan i svarte får jeg til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant den nå, alt har blitt lagt inn på en linje hvor også fil, rediger, vis favoritter og alt ligger. Hvordan får jeg det til å bli to linjer av det da?

Skrevet

Ehhh :oops: Ser ut som jeg fikset det også gitt. Jaja. Godt det ikke var noe alvorlig galt med dataen da.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

det kan hende at du har en liten virus-ting på gang.... :kjempesinna:

Sjekk det opp!

Skrevet

8)

Dette høres ikke ut som noe virus. Høres heller ut som on noen har vært for rask på knottene og flyttet adressefeltet et hakk opp, akkurat som man kan flytte på Start linjen :P :blunke:

Skrevet

Takk for tips begge to. Tror nok ikke det er noen av delene. Har tatt virussjekk og fant ikke noe galt. Og da dette skjedde satt jeg bare og leste på bryllupsforumet her. Hadde ikke vært inne hele dagen pga jobb og så skjedde dette. Ble bare så frustrert, men så lenge det ikke var noe alvorlig så får jeg vel si meg fornøyd ;)

Skrevet

Kan det hende at du har trykket på F11? Gudene skal vite at den tastene har holdt på å gi meg grå hår en gang. :roll:

Skrevet

Klikk verktøy og Windows update jevnlig, enten det er noe galt eller ikke.

Oppdateringer er viktige. Det samme gjelder NORTON. Oppdater et par ganger i uken. Gå også til START, alle programmer, tilbehør, systemverktøy, diskopprydning, jevnlig. Samme sted er også diskdefrag.

En gang hver 14 dag holder systemet i trim.

Jeg kommer tilbake med nyttige vedlikeholdsprogrammer senere.

Skrevet

Det lønner seg å kjøre automatisk oppdatering både at Windows og antivirusprogrammet du bruker. Norton kom med nye oppdateringer i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...