Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker oss til Quala Lumpur snart. SKal bare være der noen dager som en del av en mellomlanding. Noen som har tips om billig overnatting og hva som er verdt å se?

Alle tips mottas til en som er veldig klar for å reise!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og en venninne var der et par dager i 1996, da fant vi et kjempebillig guesthouse i Chinatown. Det vrimlet av kakkelakker der, og det virket ganske møkkete... Husker ikke hva det het, men det heter neppe det samme fremdeles.

Vi trasket litt rundt, så på Petrona Towers (heter de ikke det da, mon tro?) og var på Hard Rock Cafê.

Vi likte oss egentlig ikke så veldig godt der, så vi dro etter en natt.

Men jeg skulle gjerne dratt dit igjen nå. Har litt mer reise-erfaring nå og tror jeg ville likt det bedre nå! :ler:

Vi spiste masse god mat og drakk mye god øl (fåes stort sett kun hos kinesiske restauranter siden de ikke er muslimer)

God tur!!! *misunnelig*

Skrevet

åh-kult!

Er veldig reisevant også i sånne strøk så det frykter jeg ikke mest.

Gleder meg. Takk for svar og jeg tar gjerne imot flere!

Gjest Anonymous
Skrevet

Først: det heter Kuala Lumpur ;)

Flott by. Vi var der i juli 1999, og da var det skrekkelig varmt! Bodde på et hotell som var ganske flott, bestilt på internett, men jeg husker ikke hva det heter.

Twin Tower må du se (Petronas). Og KL Tower. KL Tower er verdens 2 høyeste tror jeg. Fantastisk utsikt. Ellers er det å rusle i Chinatown bra. Vi var også i en sommerfuglpark og botanisk hage, og det var veldig fint. Ellers er det huset der britene sitt kolonistyre satt også en flott bygning. Så det er mye fint å se i KL.

Flyplassen er også ok. I tillegg er det hotell på flyplassen, der en kan leie seg inn for et par timer, om dere trenger å sove litt feks.

Go tur! Ble litt missunnelig nå kjenner jeg :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...