Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noen gode tips på en bra eyliner/kajal? (og hva er egentlig forskjellen på disse???)

Vil ha son sort strek nede.. På våtkanten?? Hvordan gjør jeg best dette for å få en markert strek??

Takk for hjelpen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir best med litt hvit kajal (blyant) på våtkanten (da virker øynene åpnere), du får ofte veldig små øyne om du bruker en sort en på våtkanten. Så kan du legge en svart strek like under- på vippekanten. Den blir mest markant med en flytende eyeliner. Har prøvd mange, også dyre, men liker best perfect liner fra lôreal. Har filtpensel og er lett å legge for nybegynnere.

Skrevet

Jeg liker godt blyanten/kajalen fra Lancome. Den er passe myk og lett å påføre. Den koster ca 100 kr.

Skrevet
Jeg liker godt blyanten/kajalen fra Lancome. Den er passe myk og lett å påføre. Den koster ca 100 kr.

Le Crayon Kohl heter den.

Lancôme har også en veldig god flytende eyeliner med filtspiss som er lett å legge. Artliner heter den.

Skrevet

Enig med Nicki og Pusekatt, jeg. Lancômes Le Crayon Kohl er genial!

Skrevet
Synes det blir best med litt hvit kajal (blyant) på våtkanten (da virker øynene åpnere), du får ofte veldig små øyne om du bruker en sort en på våtkanten.

Hvordan får du kajalen til å sitte på våtkanten? Hos meg forsvinner den alltid etter et par blunk med øynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...