Gå til innhold

Matmengde (taco, smågodt)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg spist taco tilsvarende 227kcal, og smågodt tilsvarende 600. :sukk:

150/60gram smågodt (som jo ikke er rare mengden) inneholder søren meg over dobbelt så mye kalorier som en posjon taco. No more smågodt for me. Føler meg tjukk nå.

Så flink med maten og så dust med godisen :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har ennå plass til en god kvelds. ;)

Skrevet

Det er lørdag jo! Drit i kalorier! Det kan du tenke på i ukedagene :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer jo til å ha gått opp i vekt i morgen tidlig, og det vil jeg ikke. :( Jeg vet at det er mageinnhold og vann pga. saltet i tacoen, men synes det er dritkjipt å se høyere tall på vekta uansett.

Skulle ønske jeg klarte å drite i kalorier, men det er ikke sjans.

Skrevet

Spis bare du, så kan du jo dra å trene i morgen med god samvittighet ;)

Skrevet

Så ikke vei deg, da. Hvorfor MÅ du veie deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg vil se at vekten går ned.

Hadde for øvrig ikke gått opp i vekt i dag morres.

Skrevet

Fordi jeg vil se at vekten går ned.

Hadde for øvrig ikke gått opp i vekt i dag morres.

Du legger ikke på deg av 827 kcal, hvis det var alt du spiste?

Veier du deg hver dag? Hvorfor det? Alt dette høres fryktelig stressende ut.

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha i deg ca. 200 kcal daglig og du tror at du har fått i deg for mye ved 827? Uff, nok en spiseforstyrret tråd, fra en spiseforstyrret anoreksia person. Ah, sir, this thread is dead! Whatever happened here , uh, i think we missed it.

Skrevet

Du skal ha i deg ca. 200 kcal daglig og du tror at du har fått i deg for mye ved 827? Uff, nok en spiseforstyrret tråd, fra en spiseforstyrret anoreksia person. Ah, sir, this thread is dead! Whatever happened here , uh, i think we missed it.

Du mener selvsagt 2000. Bare sånn for pirk :gjeiper:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Sjekk godteriet før du spiser, godteri jeg tenkte det ikke var så mye kalorier i hadde masse og motsatt :opplyser:

Min favoritt er popcorn, litt over 100 kcal på en pose om jeg ikke husker helt feil. Og det kan jeg leve med i tillegg til normal mat ;)

Skrevet

Kom deg til lege,du er sykt opphengt

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde heller latt være å spise taco enn å spise så lite taco.

Skrevet

En tacolefse har mer enn 200 kalorier, så hvordan får du til det? 1/4 tacolefse med tilbehør da??

AnonymBruker
Skrevet

En tacolefse har mer enn 200 kalorier, så hvordan får du til det? 1/4 tacolefse med tilbehør da??

Nei, den har 160kcal, ikke over 200.

Og må man spise tortilla for å spise taco? Jeg spiste et skjell med masse fyll, pluss at det ble fyll til overs som jeg spise som en tacosalat.

Og det var ikke så himla lite taco, fikk en ordentlig smak av den, men masse grønnsaker og ingen ost + mager kesam i stedet for rømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...