AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg er relativt nysingel, men bruddet kom ikke over natten. Så i kveld sitter jeg her; alene med en flaske vin i en mellomstor by i Norge. :)Har så lyst på selskap, men har ingen kjente eller venner her jeg bor nå. Likevel vurderer jeg å ta en tur på byen. Skal, skal ikke? Jeg er 27 år og forholdsvis sosial og glad i å bli kjent med andre mennesker. Hva er ditt syn på jenter som går alene på byen en lørdagskveld? Vil jeg bare føle meg klein og alene? Takknemlig for svar!
Betty2 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 jeg synes du er modig, som tør det. Dersom du er utadvent og ikke har noen problemer med å gå bort å snakke med folk, så kan du ha det utrolig kjekt. (har inntrykk av at fol er mer åpen og sosial i fylla) Men hvis du er en av de som bare stiller seg i baren og venter på å bli plukket opp, så kan det bli litt kleint. håper ud kommer deg på byn og har en kanon kveld
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Ta deg en tur ut. Du trenger ikke si at du er alene.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg pleide å gå alene på byen før. Var nyinnflyttet i Stavanger og måtte jo bli kjent med folk. Det gikk veldig fint og jeg møtte mange kjekke folk. Det folk tenker er vel at du er ute etter å få deg noe, men du trenger jo ikke si til folk du møter at du er singel og alene ute. Mange skilles jo fra vennene sine når de er ute og kommer i snakk med fremmede. Ingen bryr seg. Gå ut og kos deg, men vær forsiktig 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jeg pleide å gå alene på byen før. Var nyinnflyttet i Stavanger og måtte jo bli kjent med folk. Det gikk veldig fint og jeg møtte mange kjekke folk. Det folk tenker er vel at du er ute etter å få deg noe, men du trenger jo ikke si til folk du møter at du er singel og alene ute. Mange skilles jo fra vennene sine når de er ute og kommer i snakk med fremmede. Ingen bryr seg. Gå ut og kos deg, men vær forsiktig Ble det noe på deg når du var ute alene da?
Lille_Lotta Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Takk for svar! Da blir det vorspiel alene - og forhåpentligvis tur ut på byen! Er party-klar, jeg
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Ble det noe på deg når du var ute alene da? Nei. Jeg gjør ikke slikt
Lille_Lotta Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Jeg pleide å gå alene på byen før. Var nyinnflyttet i Stavanger og måtte jo bli kjent med folk. Det gikk veldig fint og jeg møtte mange kjekke folk. Det folk tenker er vel at du er ute etter å få deg noe, men du trenger jo ikke si til folk du møter at du er singel og alene ute. Mange skilles jo fra vennene sine når de er ute og kommer i snakk med fremmede. Ingen bryr seg. Gå ut og kos deg, men vær forsiktig Hva sa du da, HunterLady? Om noen spurte hvem du var sammen med?
Lille_Lotta Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Heia Lille_Lotta! Kos deg på byen! Hurra for Loffen! Uten å skryte på meg utseendet til en fotomodell må jeg si at jeg er en jente som ofte får oppmerksomhet fra det annet kjønn på byen. Men det er ikke noe jeg ønsker nå, så lurer litt på hvordan jeg skal gå frem for å prate med folk? Gutter er som oftest de jeg får lettest kontakt med, men vil ikke at de skal tro at jeg er ute etter noe heller...
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Hva sa du da, HunterLady? Om noen spurte hvem du var sammen med? Jeg sa det som det var og alle tok det problemfritt. Folk drikker alkohol som regel og bryr seg ikke så mye så lenge du er trivelig Jeg kjente jo ingen, og kunne liksom ikke leie inn venner heller.. :gjeiper: Men kunne lett gjort det igjen selv om jeg har flere venner nå! 1
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Hva sa du da, HunterLady? Om noen spurte hvem du var sammen med? Jeg sa det som det var og alle tok det problemfritt. Folk drikker alkohol som regel og bryr seg ikke så mye så lenge du er trivelig Jeg kjente jo ingen, og kunne liksom ikke leie inn venner heller.. :gjeiper: Men kunne lett gjort det igjen selv om jeg har flere venner nå!
@Maja Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Takk for svar! Da blir det vorspiel alene - og forhåpentligvis tur ut på byen! Er party-klar, jeg Tøffing! Håper du deler med oss korleis det går 1
Lille_Lotta Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Tøffing! Håper du deler med oss korleis det går Skal holde dere oppdatert! Nå har dere faktisk overbevist meg, jenter! Er jo heller ikke verre enn at jeg kan tusle hjem igjen, om jeg føler meg utilpass :gjeiper: 1
Gjest -J- Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Hva jeg tenker? Bli med meg hjem, er det jeg tenker.
Lille_Lotta Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Hva jeg tenker? Bli med meg hjem, er det jeg tenker. Honest, men hvorfor? Er nok best å følge HunterLady's svar her: Behøver jo ikke nødvendigvis å fortelle at jeg alene :gjeiper:
Gjest -J- Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 (endret) Honest, men hvorfor? Er nok best å følge HunterLady's svar her: Behøver jo ikke nødvendigvis å fortelle at jeg alene :gjeiper: Det var ikke ment negativt og egentlig ment som en spøk. Jeg har gått ut en del alene på byen selv, både fordi jeg ikke har hatt folk å gå ut med og har hatt lyst ut, men også fordi jeg har lyst til å utvide komfortsonen min slik at det er naturlig og jeg har en mindre ting jeg er redd for. Jeg for min del har ikke noen problemer med å si at jeg er alene, men jeg forstår om en jente kan føle for å si noe annerledes. Om spørsmålet kommer opp, så kan du jo bare si at du er sammen med noen venninner, venter på å møte noen venninner, at du var med to venninner men de ble dårlige og måtte hjem, etc. Endret 14. april 2012 av -J-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå