AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg ser ofte på håret og sitter der med saksa og klipper kun de hårstråa som deler seg, fliser seg, har en hvit tupp sånn at det knekker. Jeg gjør dette ofte, ofte hver dag. Nå har jeg nesten ingen slitte tupper som deler seg men siden jeg ofte klipper selv så ser det slitt ut for andre siden hvert enkelt hårstrå er av ulik lengde. Men jeg vet at det ikke er flisete og spriker seg Er det lurt å klippe slitte hårstrå selv? beviser? tester? Jeg bruker lang tid på dette fordi tar lang tid å lete etter fliser i hvert enkelt hårstrå men føler det er verdt det :D Noen flere som gjør det samme?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Åhoi, det høres tungvindt ut.. Kan du ikke bare dra til frisøren en tur, få de til å klippe de slitte tuppene? Så får du jo et jevnt resultat? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 De slitte tuppene og sprikene er ofte på de korte hårstråa mine også og hvis jeg går til frisøren for å ta å klippe de slitte splittende så klipper frisøren kun nederst. Men det er også kortere hårstrå på hodet og nederst på de korte hårstråa blir aldri klippet. Derfor må jeg klippe de selv.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Hadde jeg hatt langt nok hår hadde jeg gjort det samme selv. Er jo bare å forme håret hos frisør regelmessig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå