Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #1 Skrevet 21. januar 2004 Heisann. Jeg lurte om det er noen av dere som har lest det siste Se & Hør? Der stod det skrevet om Tor Andresen, han skulle begynne på noen "slankepiller". Er det noen som har hørt om disse, vet noe om de? Hvordan de er osv? Jeg lurte på om jeg skulle begynne på disse. Men hvor får jeg kjøpt de, er det i helsekostforretning eller? Håper noen av dere kan være så snill og svare meg. På forhånd takk.
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Ja, men du vet det Tigris. Det er ikke alltid det er like lett å kunne bevege seg, etter 2 operasjoner i begge beina! Det kan jo være en grunn til at en spør av og til...
Gjest lekebøll Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 Da ville jeg heller lagt om kostholdet, og eventuelt begynt med en slags annen aktivitet - roing, for eksempel.
14062003 Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 roing' date=' for eksempel.[/quote'] Fordi roing ikke bruker beina så mye? Vel, om du har rodd uten å bruke beina noe særlig, så har du rodd feil. Roing (i båt vel og merke) er en av de ytterst få sportene hvor en bruker alle musklene i hele kroppen. Og veldig mange av de skal brukes på romaskin også, om ikke alle. Ja, jeg ser mye ødeleggende roing på treningssenteret. Folk som tror de er sååå flinke og ror sååå fort og ikke minst sååå riktig.
Ylajali Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Har lest om noe som heter xenical, men da må du være så overvektig at det er farlig for helsa di. De må du i alle fall til lege å få. Er det ikke bedre å vente til du kan begynne å trene da? Nå vet jeg ikke noe om hvilket kosthold du har, men det hjelper jo veldig å spise ofte og sunt Lykke til uansett!
Gjest lekebøll Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Fordi roing ikke bruker beina så mye? Vel, om du har rodd uten å bruke beina noe særlig, så har du rodd feil. Roing (i båt vel og merke) er en av de ytterst få sportene hvor en bruker alle musklene i hele kroppen. Og veldig mange av de skal brukes på romaskin også, om ikke alle. Ja, jeg ser mye ødeleggende roing på treningssenteret. Folk som tror de er sååå flinke og ror sååå fort og ikke minst sååå riktig. Jeg mener romaskin. Jeg tenkte kanskje at det går an selv om man har operert beina - spørs litt på hva slags operasjon, så klart. Men det er jo en helt annerledes måte å bruke bena på enn f.eks. løping - hun sier ikke noe om at hun ikke kan bruke beina i det hele tatt.
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2004 #8 Skrevet 21. januar 2004 Jeg kjenner en som har fått slankepiller av legen sin. Hun var ikke veldig overvektig i utgangspunktet, en ca 10 kg vil jeg tro. Hun har tatt av nesten ti kg nå, på ca et halvt år (tror jeg). Hun hevder å spise tilnærmet samme mat som før, men at tabelettene gjør at hun blir fortere mett og at søtbehovet er redusert.
Iset Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Begynn å jogg! Eneste som hjelper eneste som hjelper? da skjønner jeg ikke hvordan folk som har slanket seg mange kilo uten å jogge har fått det til.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå