AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Er det noen som skal på We love the 90s? Eller som var der i fjor? Er det vanlig med 90-tallsklær eller vanlige festklær?
Gjest Elissima Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Jeg skal dit i år for første gang Vet ikke om det er vanlig å kle seg ut men jeg og mine venner gjør det iafall.
kulu-kulu Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Var der i fjor,flesteparten hadde vanlige partyklær,men flere som kledde seg ut . Dette var i Trheim,mulig det er forskjell fra sted til sted ,aner ikke jeg
Rainbow Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg var i Drammen i fjor (FRYKTELIG harry) og skal på Telenor Arena i år. De aller fleste jeg så hadde vanlige partyklær, eller bare vanlige klær for den saks skyld. Mye olabukse og topp. Jeg skal ha skjørt og topp. Men det var vel sikkert noen som kledde seg ut, jeg bare la ikke merke til det. Men jeg hater å kle meg ut, så jeg hadde ikke gjort det om så ALLE andre gjorde det. :gjeiper:
MissStiles Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Skulle egentlig på dette i Drammen ifjor men det ble ikke noe av. Skal i år. Ålesund. Usikker på hva slags outfit det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå