AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Inspirert av mitt eget svar ( ) i "hvor oppbevare lange smykker", så spør jeg dere altså, hvor henge/på hva/oppbevare øredobber, både lange og små?
lillemeg90 Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Jeg har et slik stativ som jeg kjøpte på en lokal interiørbutikk:)men har sett dem på Åhlens, Ikea m.fl.
Petrus Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 (endret) Denne liker eg, men den er kanskje meir for dei korte? Eller ein slik? Endret 14. april 2012 av Petrus
Rosa Sitron Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Denne liker eg, men den er kanskje meir for dei korte? Fantastisk !!
Minya Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg har et smykkeskrin som ser ut som et gammeldags armoire-klesskap. Skuffer til stikkøredobber og anheng, og skap til å henge smykkekjeder og hengeøredobber. Aner dessverre ikke hvor man får tak i det, da jeg fikk det til jul for hundre år siden.
Dolce Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Jeg kjøpte en billig ramme i tre på Ikea for mange år siden. Malte selve rammen i gullfarge, tok bort glasset (plasten...), og dekket selve bildeflaten først med ensfarget stoff, deretter blondestoff. Slo inn mange små gullfargete stifter/spiker. Så der på veggen henger både små og store øredobber og endel smykker. Ganske dekorativt også, passer ihvertfall i stilen på mitt soverom! 1
TøydukkeAnna Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Jeg har en billedramme som er trukket med et stoff som har "hull i", litt "hønsenetting-mønster". Kanskje det er tyll? Den er pyntet med forskjellig stener og bånd. Ei nabojente som lagde disse. Jeg har også denne: En del smykker, blant annet lange øredobber ligger i det rommet under speilet
Gjest mari kontrari Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Du kan f.eks. trekke et lerret med stoff (festes lett ved hjelp av stiftepistol), og feste strikk eller bånd på tvers slik at du kan hekte ørekrokene over det. Om du i tilegg vil henge opp smykker er det bre å feste på knapper el. som stikker litt ut. Ser veldig pent og dekorativt ut. Et annet alternativ er en ramme med grov tyll eller hønsenetting i, da er det også lett å henge opp ørepynt.
Marikke Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Jeg googlet litt, og tror jammen jeg skal prøve å lage en slik.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Denne liker eg, men den er kanskje meir for dei korte? Eller ein slik? Begge disse var jo lekre, men den øverste var jo kjempe stilig Jeg kjøpte meg denne på farmors hus (tror jeg) for et par år siden: 1
kissi Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 Takk til deg som laget denne tråden! I evigheter har jeg lett etter en spesifikk sak for å henge øredobbene mine på. Men nå ble jeg inspirert til å lage noe annet, så etter till kjapp tenking kom jeg på at "hah, vi har en ovnsrist som aldri brukes!" Litt vasking, og vips, nå henger øredobbene mine på veggen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå