akrich88 Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Noen som vet av noe serum som gjør at øyenvippene vokser? Mascara er jo greit, men de blir ikke så lange som jeg skulle ønske uansett hvilken mascara jeg bruker. Evt andre tips som får de til å vokse? Har hørt at vaselin hjelper, uten at jeg skjønner hvorfor.
Andreapuzy Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Ja dt finnes serum, men det er ikke bra. noen jeg kjenner har prøvd funka ikke, Mange kjendiser bruker vaselin bla Tyra Banks. brukte det før funket ganske bra, tok det på rett før jeg skulle legge meg. du får sterkere vipper av det og lengere
akrich88 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2012 Ja dt finnes serum, men det er ikke bra. noen jeg kjenner har prøvd funka ikke, Mange kjendiser bruker vaselin bla Tyra Banks. brukte det før funket ganske bra, tok det på rett før jeg skulle legge meg. du får sterkere vipper av det og lengere Hvor fort merka du resultater? Og forble de lange etter at du slutta?
Gjest BabyBlue Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Har selv brukt castor oil på øyenvipper og bryn. Det FUNKER! Gikk fra overplukkede bryn til å kunne forme de fyldige og fine igjen etter en del måneder. Og da var det snakk om "hull" som ikke hadde vært fylt inn med hår på år og dag. Om du er nysgjerrig kan du lese om detHER på Makeupalley. Men man må være tålmodig og prøve det ut en stund
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 stimulashfusion har funket hos meg
Andreapuzy Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Hvor fort merka du resultater? Og forble de lange etter at du slutta? Tok en liten stund men etter en mnd noe sånt, de er fortsatt lange men ikke så sterke som før, da jeg brukte det
mari4ever Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Vaselin funker ikke vil jeg tro. jeg har prøvd kun ett og det er mavala lash ett eller annet. det funke bra, så lenge du bruke det hver dag. Fås til rundt 8.50 pund på www.feelunique.com Du kan bruke det i 30 dager, og så forsette med å bruke det. første gangen jeg brukte det så så jeg forskjell etter ca 2 uker. de var tykkere og litt lengre. anbefales
Gjest Kaxxy Skrevet 6. mars 2013 #8 Skrevet 6. mars 2013 Ser etter noe lignende som deg TS.. jeg er ikke ute etter vippeserum, slike som har grønn stær - dråper i seg, der bivirkningene er hårvekst. Det er mange som ikke tåler det, og får store problemer med øynene. Ekspertene advarer. MEN, jeg vil gjerne ha noe annet lurt! Som styrker vippene liksom, så sånn olje hørtes ganske interessant ut?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Jeg har forsøkt XLASH. Det er et vippeserum som bare inneholder naturlige planteekstrakter som smører vippene. jeg anbefaler det på det sterkeste. Anonym poster: be6ce897ca957402018bfd5b039ec835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå